۰

راهی برای اتصال اندروید پوشیدنی به آیفون

بازدید 1123

xDSC_7277-2040.0.0.0.0.jpg.pagespeed.ic.jVyEbd7ttv

گوگل در گذشته به نحوی گفته بود که احتمال دارد امکان استفاده از iOS را همراه با محصولات اندرویدی فراهم نماید، اما اگر نمی توانید منتظر بمانید باید به اطلاع تان برسانیم که یک توسعه دهنده اندروید، راهی یافته تا این امر را تحقق ببخشد.

محمد ابو گربیه که در جامعه توسعه دهندگان اندروید با نام MohammadAG شناخته می شود، روز گذشته ویدئوی کوتاهی را منتشر کرد که نشان می دهد آیفون ۶ او، اعلان ها را برای ساعت هوشمند Moto 360 ارسال می کند.

آنطور که در این فیلم به چشم می خورد، عملکرد این دو دستگاه درست مانند عملکرد ساعت هوشمند Pebble با آیفون است.وی برای اینکار از سرویس Notification Center کمک گرفته است، قابلیتی که برای iOS 7 یا نسخه های بالاتر از آن در نظر گرفته شد و از طریق بلوتوث اعلان های ظاهر شده بر روی آیفون را به ابزارهایی مانند ساعت هوشمند انتقال می دهد. محمد اپلیکیشن اختصاصی کوچکی را روی اسمارت واچ یاد شده نصب نمود و موفق گشت با استفاده از Android Wear اعلان های آیفون را دریافت کرد.

 همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، این سیستم تنها برای پیام های ساده متنی قابل استفاده است اما در انجام اموری فراتر از آن اندروید پوشیدنی کماکان به همراهی یک تلفن هوشمند اندرویدی نیاز دارد.

باید یاد آور شویم که بهره مندی از دیگر قابلیت های پلتفرم Andoid Wear (شامل مسیریابی، مدیریت ایمیل ها یا استفاده از Google Now) هنوز با استفاده از این روش غیر ممکن است.

اگر کاری که محمد انجام داده برایتان جالب بوده، به اطلاع تان می سانیم که به گفته او، اپلیکیشن مورد استفاده برای این منظور، به زودی در فضای آنلاین منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.