۳

قیمت HTC One M9

بازدید 4741

xbe-b.jpg.pagespeed.ic.h_uzFQpxje

تنها چند ساعت تا برگزاری کنفرانس خبری اچ تی سی در MWC باقی مانده و شمارش معکوس برای کنار رفتن پرده ها از روی پرچمدار آتی این کمپانی یعنی HTC One M9 آغاز شده است.حالا ظاهرا این محصول در سایت Best Buy رویت شده. این فروشنده لوازم الکترونیکی مدل ۳۲ گیگابایتی از اسمارت فون مذکور را با برند AT& T به رنگ خاکستری و به قیمت ۶۴۹٫۹۹ دلار در سایت خود معرفی نموده.

علاوه بر این، در صفحه مربوط به این محصول، به جای تاریخ تحویل از عبارت به زودی استفاده شده. سایت Best Buy همچنین تأیید کرده که تلفن هوشمند یاد شده دارای یک نمایشگر ۵ اینچی LCD3 با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. یک چیپست هشت هسته ای ۲ گیگاهرتزی از نوع اسنپدراگون ۸۱۰ نیز در لیست مشخصات این محصول به چشم می خورد.

۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی با پشتیبانی از ۱۲۸ گیگابایت نیز از دیگر امکان در نظر گرفته شده برای این محصول به شمار می رود.این تلفن هوشمند همچنین مجهز به یک دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی است و دوربین ۴ مگاپیکسلی Ultrapixel نیز که در قسمت عقب بدنه مدل های (HTC One (M7 و HTC One  (M8 قرار داشت و باعث ناامیدی بسیاری شده بود حالا در قسمت جلوی بدنه قرار گرفته است.

ظرفیت باتری این اسمارت فون که همراه با نسخه ۵٫۰ اندروید عرضه خواهد شد، مشخص نگردیده، با این حال پیش بینی می شود که از نوع ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی باشد.همانطور که گفته شد، شمارش معکوس برای آغاز این مراسم آغاز شده و تا ساعاتی دیگر چشممان به جمال آن روشن خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.