۰

وان‌پلاس ۲ معرفی شد؛ صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD، اسنپدراگون ۸۱۰ و قیمت ۳۲۹ دلاری

بازدید 955

سرانجام پس از شایعات زیادی که از وان‌پلاس ۲ منتشر شد، این تلفن به صورت رسمی معرفی شد. ساعاتی پیش، شرکت وان‌پلاس از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. جانشین وان‌پلاس وان به یک فریم منیزیم و دکمه‌های فلزی مجهزشده است. این گوشی نسبت به نسل‌ اول اسمارت‌فون این شرکت، پیشرفت زیادی‌کرده است.

main2

وان‌پلاس ۲ با حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۶ گیگ، تنها ۳۲۹ دلار قیمت دارد و مدل ۶۴ گیگ این گوشی نیز ۳۸۹ دلار قیمت دارد. وان‌پلاس ۲، کاورهای StyleSwap نیز خواهد داشت که می‌توانید هر یک از آن‌ها را برای گوشی خود انتخاب کنید.

gsmarena_001

همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان‌پلاس ۲ به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی مجهزشده است. رزولوشن و اندازه صفحه‌نمایش این گوشی نسبت به وان‌پلاس وان تغییری‌نکرده است. صفحه‌نمایش این گوشی، ۵٫۵ اینچ و رزولوشن آن، ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است. این صفحه‌نمایش نسبت به وان‌پلاس وان، روشن‌تر است و رنگ‌های دقیق‌تری را تولید می‌کند.

دوربین این گوشی، ۱۳ مگاپیکسلی است که به OIS یا تثبیت‌کننده تصویر، فوکوس لیزری و ۱٫۳ میکرومتر پیکسل مجهزشده است. دوربین این گوشی می‌تواند ویدیوهای ۴K را ضبط کند و همچنین می‌توان با این گوشی، ویدیوهای حرکت آهسته یا Slow-motion با کیفیت ۷۲۰p را در ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ضبط کرد. دوربین جلوی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسل است.

gsmarena_005

گفته می‌شود سنسور اثرانگشت موجود در وان‌پلاس از سنسور اثرانگشت موجود در آیفون ۶ سریع‌تر است و کاربران می‌تواند تا ۵ اثرانگشت را در این دستگاه ذخیره‌ کنند. باتری وان‌پلاس ۲، ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

gsmarena_004

همان‌طور که در شایعات خوانده بودیم، USB Type-C، پورت اتصال استاندارد در وان‌پلاس ۲ است. وان‌پلاس ۲ نیز از دو سیم‌کارت نانوسیم پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به شبکه ۴G LTE را دارد. این دستگاه دارای ابعاد ۱۵۱٫۸×۷۴٫۹×۹٫۸۵ میلی‌متر است و همچنین وزن این دستگاه، ۱۷۵ گرم می‌باشد.وان‌پلاس ۲ در تعدادی از بازارهای کلیدی در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) در دسترس خواهد بود. کشورهای بیشتری، این گوشی را تا پایان امسال دریافت خواهند کرد.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.