۰

ایسر از تلفن هوشمند Liquid Jade 2 رونمایی کرد

بازدید 1127

اگر از سوی Acer و امثال آن به دنبال تلفن های هوشمند بیشتری می گردید باید به آگاهی شما برسانیم این شرکت اخیراً جدید ترین اسمارت فون خود با عنوان Acer Liquid Jade 2 را معرفی کرده است. با اینکه شاید در صنعت موبایل Acer را به عنوان سازنده ی تلفن های هوشمند برتر نشناسیم، دستگاه تازه ی این شرکت موبایل خوبی به شمار می رود.

تلفن هوشمند جدید ایسر نمایشگری ۵.۵ اینچی با فناوری AMOLED دارد. رزولوشن آن Full HD است که برای مشکل پسند هایی که انتظار QHD دارند مأیوس کننده اما برای اکثریت کاربران راضی کننده خواهد بود. این نمایشگر با بهره گیری از فناوری Zero Air Gap، حتی زیر نور شدید خورشید نیز باید عملکرد خوبی داشته باشد. نمایشگر یاد شده به کورنینگ گوریلا گلس ۲.۵D مجهز است و صفحه ی جلویی در بر گیرنده ی آن نیز طرح فلز دارد.

لیکوئید جید ۲ شاید قدرتمند ترین موبایل هوشمند نباشد، اما به لطف چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ دستگاه قدرتمندی به شمار می رود. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه نیز این دستگاه را همراهی می کنند. با این حال ایسر از قابلیت ارتقای این میزان حافظه تا مجموعاً ۱ ترابایت خبر داده است؛ اما ۱ ترابایتی که از ترکیب حافظه ی داخلی گوشی با حافظه ی ابری حاصل می شود. به این ترتیب به نوعی می توان آن را از جهاتی شبیه Nexbit Robin در نظر گرفت.

دوربین پشتی لیکوئید جید ۲ دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی خواهد بود که از فناوری فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره می برد. دوربین یاد شده حتی قادر به ضبط ویدیوی ۴K است و نرم افزار آن نیز حالت عکاسی حرفه ای دارد که به کاربران اجازه می دهد خصوصیاتی مثل وایت بالانس، اکسپوژر، ایزو، و غیره را به صورت دستی تنظیم کنند. قیمت و زمان عرضه ی این دستگاه هنوز مشخص نیست و بسته به منطقه متفاوت خواهد بود.

Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_01 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_12-640x427 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_11 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_10 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_09 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_08 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_07 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_02

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.