۰

انتشار عکس و اطلاعات تازه در مورد تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی

بازدید 1101

SONY-Brand-Shot-logo-CES-2014-3

کمی بعد از انتشار اسناد و مدارک جدید از سونی توسط سایت افشاگر ویکی لیکس، حالا عکس های جدیدی از پرچمدار آتی این شرکت منتشر شده که احتمالا به تلفن هوشمند اکسپریا Z4 مربوط می شوند.یکی از این تصاویر وجود بدنه فلزی برای این پرچمدار را که از مدت ها قبل شایعات آن به گوش می رسد تایید می کند. این تصویر که عنوان «تجلی تازه فلز» را همراه با خود دارد، حاوی عکسی از یک موبایل سونی با بدنه فلزی است که این عبارت در پایین آن نوشته شده: ساخت بدنه فلزی صیقلی تر و براق تر کاری است که به لطف تکنولوژی جدید آندایزینگ انجام می دهیم.

جمله نوشته شده از لحاظ گرامی چندان هم اصولی نیست با این همه پیام روشنی را در خود دارد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در این رابطه بدانید.اطلاعات دیگری که با استفاده از این اسناد می توان دریافت، به جدول زمانی عرضه این محصول مربوط می گردد. بر اساس این سند، انتظار می رود که کمپانی ژاپنی مورد بحث پرچمدار جدیدش را در طول نخستین سه ماهه سال مالی جدید رونمایی کند که از ماه آوریل تا ژوئن ۲۰۱۵ ادامه می یابد.

در عین حال اطلاعاتی هم از یک تبلت خوش ساخت از خانواده اکسپریا (Sony Xperia Z4 Tablet) و همچنین یک مچبند جدید منتشر شده که انتظار می رود به زودی معرفی گردند.ناگفته نماند که پیشتر شایعاتی در مورد رونمایی از یک تلفن هوشمند متعلق به خانواده اکسپریا در روز دوشنبه همین هفته (یعنی فردا) منتشر شده که برای درک درستی آن تنها راه منتظر ماندن خواهد بود.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.