۰

شیائومی پلوپز هوشمند و پلتفرم Mi Ecosystem‌ خود را معرفی کرد

بازدید 1092

شیائومی که حالا به بازیگر مهمی در زمینه گوشی‌های هوشمند بدل شده است در نظر دارد تا در حوزه لوازم خانگی هم فعالیت‌های خود را توسعه دهد. به تازگی این شرکت پلوپز هوشمند خود را معرفی کرده است.

27ce6d1d-a074-4ca7-8562-895d7d52e0cf

با توجه به تولید محصولاتی نظیر دستگاه‌های تصفیه هوا، تصفیه آب، سنسورهای امنیتی و سایر لوازم خانگی در بازار چین حالا دیگر کاملا واضح است که شیائومی نه تنها قصد تصاحب بازار موبایل را دارد بلکه در زمینه لوازم خانگی هوشمند نیز در حال برندسازی برای خود است. تقریبا مثل محصولات شرکت‌های Ikea و Muji محصولاتی با قیمت مناسب ولی با طراحی زیبا و کیفیت خوب مد نظر شیائومی است.

از این رو شرکت شیائومی امروز پلوپز هوشمند جدید خود را معرفی کرد. محصولی که به نظر می‌رسد هیچ گزینه‌ای بهتر از آن برای ورود به خانه‌های مردم چین وجود نداشته باشد؛  پلوپزی که حالا با یک اپ اختصاصی کار می‌کند.

قیمت این پلوپز ۱۵۰ دلاری، حدود یک چهارم تا یک پنجم محصولات مشابه ژاپنی از برندهای Zojirushi ،Tiger و توشیبا است. در کل، پخت و پز تحت فشار این مزیت را دارد که ویتامین‌های غذا از بین نمی‌روند و البته با توجه به دمای بالاتری که ناشی از محبوس شدن بخار است، فرایند پخت غذا نیز سریع‌تر صورت می‌گیرد.

پلوپز هوشمند شیائومی حرارت معادل ۱۰۵ درجه سانتیگراد ایجاد می‌کند و به لطف نرم افزاری که دارد بارکد روی بسته‌بندی برنج را اسکن می‌کند، با شناسایی نوع برنج خریداری شده و برند آن همچنین مقدار نرمی که شما مایل هستید، بهترین حالت را برای پخت آن در نظر می‌گیرد. این که شیائومی چه تعداد نوع برنج را دسته‌بندی کرده هنوز مشخص نیست ولی این شرکت به بیش از ۲۰۰ برند تجاری برنج و ترکیبی از ۲۴۵۰ روش پخت برنج در این پلوپز اشاره کرده است.

پلوپز شیائومی

با وجود قیمت مناسبی که این پلوپز در مقایسه با رقبای خود دارد، شیائومی تاکید کرده که از هیچ چیز برای این محصول جدید خود کم نگذاشته است. از یک لایه چدنی در داخل این پلوپز استفاده شده که ارزان هم نیست تا به این ترتیب سیستم حرارتی این پلوپز بهینه باشد.

شیائومی با استخدام نایتو تاکشی- مهندس سابق شرکت Sanyo که از مخترعان پلوپز فشار گرمایی القایی (IHP) است نشان داد که برای توسعه محصولات خود در این حوزه مصمم است. در مراسم معرفی پلوپز شیائومی که امروز برگزار شد، نایتو تاکشی جمله جالبی بیان کرد:

می‌خواهم پلوپز بهتری بسازم و آن را به ژاپنی‌ها بفروشم.

این پلوپز اولین محصول از بین محصولات شیائومی است که با پلتفرم هوشمند این شرکت یعنی Mi Ecosystem به بازار عرضه می‌شود. درست مثل بسیاری دیگر از محصولات شیائومی، حس می‌کنیم به این زودی‌ها شاهد عرضه این محصول در خارج از چین نباشیم. قرار است این پلوپز از ۶ آوریل (۱۸ فروردین) به بازار عرضه شود.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.