۰

توییتر هر گونه تغییر در تایم‌لاین کاربران را تکذیب کرد

بازدید 1118

روز قبل شایعاتی از سوی منابع مختلف مبنی بر اینکه توییتر در حال راه اندازی سرویس جدید خود مشابه تایم‌لاین فیسبوک می‌باشد، منتشر شد. اما امروز توییتر هر گونه تغییر در تایم‌لاین کاربران خود را تکذیب و رد کرد و مدیر این شبکه‌ی اجتماعی گفته است که هیچ گونه تغییر و کپی برداری در برنامه آن‌ها نیست و هرگز قابلیت‌های فیسبوک را کپی نخواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخص نیست که این شایعات از طرف چه کسانی پخش و منتشر شده است در حالی که صحت نداشته اند. تایم‌لاین توییتر یکی ار ویژگی‌های مخصوص و ویژه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی است که آن را از بقیه کاملا متمایز و جدا جلوه می‌دهد. البته مدیر توییتر گفته است که آپدیت‌های زیادی برای کاربران این شبکه اجتماعی در راه است اما هیچ یک از آن‌ها قرار نیست از روی فیسبوک کپی برداری شوند.

facebook_twitter_intergration-1

یکی از این قابلیت‌هایی که توییتر در حال کار بر روی آن است تا بازخورد کاربران خود را دریافت کند، مخصوص زمانی است که شما حضور ندارید و آنلاین نیستید. برای مثال پس از بازگشت، شما گلچینی از مهم‌ترین رخدادهایی که در نبود شما اتفاق افتاده‌اند را مشاهده خواهید کرد تا هرگز از اخبار و اتفاقات عقب نمانید. این فید به شما مجموعه‌ای از توییت‌ها محبوب را نیز نشان خواهد داد و به مرور زمان با علاقه‌مندی‌های شما بیشتر آشنا خواهد شد. باید منتظر باشیم و ببینیم که این شبکه‌ی اجتماعی چه زمانی تغییرات جدید خود را اعمال خواهد کرد و مهم‌تر اینکه بازخورد کاربران چگونه خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟ شما با این تغییرات جدید در فید توییتر موافق هستید؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.