۰

ریزر صفحه کلید گیمینگ Tartarus Chroma را معرفی کرد

بازدید 1363

file-c6d3309a61190ccce9

ریزر به‌تازگی از صفحه کلید گیمینگ خود به نام Tartarus Chroma رونمایی کرد؛ این صفحه کلید نورانی دارای ۲۵ کلید است که همه آن ها به طور کامل قابل برنامه ریزی هستند. ریزر با استفاده از LED های رنگارنگ تلاش کرده که ظاهری جذاب به صفحه کلید خود ببخشد و در همین راستا کاربران می‌توانند به وسیله نرم افزار ریزر در محیط ویندوز نور این صفحه کلید را از بین ۱۶٫۸ میلیون رنگ انتخاب کنند.با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم ریزر در صفحه کلید جدید خود چه کرده است.

این صفحه کلید کاربرد زیادی در بازی های استراتژیک دارد و با کلید های قابل تنظیم خود می‌تواد جایگاه بالاتری را در بازی مورد علاقه‌تان به شما بدهد؛ ۲۵ کلید قابل برنامه ریزی، ارگونومی عالی و قابلیت تنظیم زاویه برای قرارگیری مچ دست از ویژگی های اصلی این صفحه کلید می‌باشند.

file-19544ae709580379cd

file-09a8e73b2cdb95fc1a(1)

به واسطه نرم افزار سیناپس ریزر می‌توان رنگ های این صفحه کلید را از میان ۱۶٫۸ میلیون رنگ موجود انتخاب کرد و حتی افکت ها و طرح های جالبی را برای این صفحه کلید تنظیم کرد؛ صفحه کلید گیمینگ ریزر از هم‌اکنون قابل خرید در خرده فروشی ها است.نظر شما چیست؟ اگر یک بازیکن بازی های MMO باشید صفحه کلید ریزر Tartarus Chroma را انتخاب می‌کنید؟

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.