۰

گوشیG4 الجی مجهز به فناوری Quick Charge 2.0 است

بازدید 1043

گوشیG4

همانطور که احتمالا می دانید باتری تلفن هوشمند G4 الجی قابلیت تعویض دارد و این مساله ایست که این روزها به ندرت می توان در پرچمدارن شرکت های دیگر با آن برخورد نمود؛ به همین دلیل بسیاری تصور می کردند که این موبایل به خاطر بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ فاقد تکنولوژی Quick Charge 2.0 است و همانطور که می دانید دیگر چیپست های اسنپدراگون چنین قابلیتی دارند.

از سوی دیگر، شرکت الجی هم ابدا تکنولوژی یاد شده را برای این موبایل تبلیغ نکرد و این در حالی است که سامسونگ و موتورولا مانور زیادی روی فناوری یاد شده در برخی از موبایل های خود دادند و به همین دلیل اینکه بسیاری تصور کنند G4 فاقد تکنولوژی یاد شده است چندان هم عجیب به نظر نمی رسد.همین تصورات الجی را بر آن داشت تا در روز دوشنبه بیانیه ای را در این رابطه منتشر کند. در این بیانیه آمده است که این شرکت برای افزودن تکنولوژی Quick Charge 2.0 به پرچمدار جدیدش کار خاصی را انجام نداده، با این حال این فناوری از جمله قابلیت های اصلی چیپست های اسنپدراگون ۸۰۸ است.

اما این تنها بخشی از ماجراست. برای استفاده از فناوری مذکور به آداپتوری ویژه نیاز خواهید داشت که از آن پشتیبانی کند و کمپانی مورد بحث این آداپتور را در داخل جعبه محصولش ارائه نمی کند.با این همه چنانچه قصد خرید این موبایل را دارید می توانید با خرید یک آداپتور کابل Quick Charge 2.0 پس از ۳۰ دقیقه سطح شارژ دستگاه را به ۶۰ درصد برسانید.با مراجعه به سایت کوآلکام نیز درخواهید یافت که موبایل G4 از تکنولوژی ذکر شده پشتیبانی می کند و شاید اینگونه علاقمندی تان به خرید این محصول بیشتر از قبل شود.البته خرید یک آداپتور می تواند هزینه های اضافی را بر دوش خریداران G4 تحمیل کند، با این همه برای بسیاری از کاربرانی که مداوم از تلفن هوشمند خود استفاده می کند این هزینه ارزشش را دارد.

الجی یادآور شده:

در پایان روز قطعا در خواهید یافت که Quick Charge قابلیت خوبی است اما داشتن آن الزامی نیست چراکه باتری G4 از نوع قابل تعویض است و قصد داریم در آینده نیز روی همین نوع طراحی تمرکز نماییم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.