۰

لنوو نسل جدید تبلت تینک پد ۱۰ خود را معرفی کرد

بازدید 1132

لنوو نسل جدید تبلت تینک پد ۱۰ خود را معرفی کرد

کمی قبل تر و در همین امروز کمپانی لنوو طی رویداد TechWorld که در شهر پکن برگزار می شد نسل دوم از تینک پد ۱۰ را معرفی کرد. تبلتی که می توان از آن به عنوان اولین تبلت رونمایی شده ی ویژه ی ویندوز ۱۰ یاد نمود.تینک پد جدید قرار است از آگوست امسال (اواسط مرداد) و با قیمتی معادل ۵۴۹ دلار وارد بازار گردد. محصول مورد بحث در قیاس با نمونه ی پیشین خود دستخوش تغییر چندانی نشده و هنوز هم تبلتی مناسب اهالی دنیای کسب و کار با قابلیت بدل شدن به لپ تاپی کوچک به حساب می آید.

یکی از شباهت های این گجت با نسل پیشین اش در نمایشگری ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و تراکم پیکسلی ۲۲۴ppi خلاصه می گردد، ضمن اینکه طراحی آن هم از زبان طراحی کلی خط تولید تبلت های تینک پد کمپانی سازنده اش پیروی می کند.دیوایس تازه معرفی شده با یکی از دو چیپست اتم Z8500 (دارای چهار هسته و سرعت پردازشی ۲.۲۴ گیگاهرتز) و یا اتم Z8700 (چهار هسته ای، با فرکانس پایه ۱.۶ گیگاهرتز و قابل افزایش تا ۲.۶ گیگاهرتز) عرضه می گردد.هر دو چیپست مذکور ۶۴ بیتی و از سری Cherry Trail هستند که بر مبنای تکنولوژی ۱۴ نانومتری تولید شده اند و در آنها نسل هشتم پردازنده های گرافیکی موبایل اینتل نیز جای گرفته است.

تینک پد ۱۰ از نظر مقدار حافظه هم گزینه های متفاوتی را در اختیار علاقه مندانش می گذارد، مقدار رم محصول بین ۲ تا ۴ گیگابایت متغیر خواهد بود و انتخاب هایی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز برای حافظه ی داخلی آن در نظر گرفته شده اند.از دیگر مشخصه های تبلت جدید لنوو می توان به یک جفت اسپیکر استریو، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین جلویی ۱.۳ مگاپیکسلی، پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE، درگاه microSD و باتری ۳۲ وات ساعتی با کارایی ۱۰ ساعته اشاره کرد.

برند موفق چینی برای دستاورد تازه ی خود مجموعه ای از لوازم جانبی کاربردی را هم آماده سازی کرده که از میان آنها صفحه کلیدی با عنوان “Ultrabook Keyboard” و با قابلیت بدل کردن تبلت به یک نوت بوک نه چندان قدرتمند قابل توجه تر است. دیگر موارد موجود نیز شامل استایلوسی با ویژگی تبدیل دست نوشته ها به متون دیجیتالی، یک داک و چندین قاب محافظ می گردند.از شواهد اینطور بر می آید لنوو محصولی با مشخصه ها و حتی قیمت مشابه سرفس ۳ مایکروسافت را ارائه نموده، با این تفاوت که سرفس ۳ با ویندوز ۸.۱ (ارتقا به ویندوز ۱۰ قطعی خواهد بود) معرفی شد، قدری ابعادش بیشتر و نمایشگرش ۰.۸ اینچ بزرگتر بود و ضمناً نسبت تصویر ۳ به ۲ داشت.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.