۰

اپلیکیشن رسمی “نود”

بازدید 1324

«آیا تا به حال در مسابقات پیامکی برنامه نود شرکت کرده اید؟» اگر این سوال را از مردم اطرافتان بپرسید، در ۹۹٪ مواقع پاسخ مثبت می شنوید. عادل فردوسی پور دوست داشتنی با برنامه «نود» آنچنان به قلب و روح ایرانی ها نفوذ کرده که حتی غیر فوتبال ها را هم دوشنبه شب ها پای صفحات تلویزیون می کشاند.

navad

زمانی برای شرکت در نظرسنجی های پیامکی نود، ارسال گزینه رای به شماره ۲۰۰۰۹۰ تنها روش موجود بود. اما از زمان عرضه اپلیکیشن iOS و اندروید این برنامه تلویزیونی اوضاع بسیار آسان تر از گذشته شده و حالا می توان از طریق این محصول نرم افزاری، به آسانی یک اشاره در نظرسنجی ها شرکت کرد.

اگر تاکنون از اپلیکیشن نود برای شرکت در مسابقات پیامکی استفاده نکرده اید، بهتر است بدانید که نسخه ۲ آن با رابط کاربری جدید و امکاناتی تازه اخیرا در کافه بازار منتشر شده. ما نیز در این مطلب نگاه کوتاهی داشته ایم بر قابلیت های نسخه جدید این اپلیکیشن و مزایایی که با استفاده از آن بدست می آورید.

Navad-1

 

برای شروع استفاده از اپ نود، لازم است که در ابتدا با وارد کردن مشخصات و شماره تلفن همراه در آن ثبت نام کنید. در این صورت کد فعالسازی برایتان ارسال شده و حالا به منوی اصلی اپلیکیشن وارد می شوید.

در صفحه خانه بسیار زیبا و مرتب اپلیکیشن اطلاعاتی همچون شماره برنامه فعلی، تعداد دفعاتی که در نظرسنجی های پیامکی شرکت کرده اید و رتبه تان در میان مخاطبان نود را در مرکز صفحه شاهد خواهید بود. فیلد نظرسنجی های هر هفته هم در زیر این قسمت قرار گرفته که با اشاره روی آن، می توانید به صفحه نظرسنجی مراجعه کنید.

Navad-2

با ورود به این بخش خواهید دید که چقدر شرکت در مسابقه نود از این طریق، آسان تر ارسال پیامک به طور دستی است. یک لمس کوتاه روی گزینه مورد نظر کافیست تا شماره شما در میان شرکت کنندگان مسابقه نود ثبت شود و اگر خوش شانس باشید، عادل فردوسی پور شماره شما را در قرعه کشی برنامه هفته بعد بخواند!

بخش دیگر اپلیکیشن نود به نمایش نتایج نظرسنجی های هفته های گذشته اختصاص داده شده. با مراجعه به این قسمت می توانید آمار دقیق نظرسنجی را جویا شوید، و همچنین دقیقا بدانید که چندمین نفر شرکت کننده در مسابقه پیامکی برنامه بوده اید.

به غیر از مواردی که گفتیم، اپلیکیشن نود کار دیگری برایتان انجام نمی دهد و صرفا برای تسهیل شرکت در نظرسنجی برای مخاطبین برنامه طراحی شده. شاید بد نباشد که تیم توسعه دهنده در بروزرسانی های بعدی، مواردی همچون مشروح برنامه های گذشته، اخبار فوتبالی و نتایج مسابقات را هم به قابلیت های اپلیکیشن بیفزاید تا کاربران به مجموعه کامل تری از امکانات دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن رسمی نود را می توانید همین حالا به رایگان از اپ استور، گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.