۰

واقعیت مجازی HTC با همکاری Valve معرفی شد

بازدید 1041

xdigiato-htcmwc2015-125223916162284-93_12_10_19_01_56.jpg.pagespeed.ic.cXK8LZGJdN

دقایقی پیش، HTC در کنفرانس خود از Vive، تکنولوژی واقعیت مجازی خود که با همکاری شرکت بازی سازی خوش آوازه Valve، تولید شده پرده برداشت.پیتر چو، مدیرعامل این کمپانی بزرگ تولید کننده موبایل، HTC Vive را اینگونه معرفی می کند: “ما معتقدیم که واقعیت مجازی، به طور کلی شیوه تعامل ما با دنیا را تغییر خواهد داد. واقعیت مجازی برای تمام دنیا به تکنولوژی اصلی بدل خواهد گشت.”

اما این هدست چه چیزهایی در اختیار ما می گذارد؟ چو پاسخ می دهد: “مشاهده کنسرت ها به صورت زنده، فراگیری تاریخ، زنده کردن خاطرات.”و این ها تنها بخشی از فعالیت های مرتبط هستند. فضای هدست های واقعیت مجازی حالا یک رقیب قدرتمند دیگر هم به خود می بیند: Valve.

این کمپانی، هفته پیش اعلام کرد که به زودی از هدست واقعیت مجازی خود در کنفرانس بازی سازان سان فرانسیسکو رونمایی خواهد کرد. این شرکت دو روز دیگر، ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت سان فرانسیسکو کنفرانسی مهم خواهد داشت و پس از آن هم نوبت به انویدیا خواهد رسید.نرخ بروزرسانی برای وایو، ۹۰ هرتز بر ثانیه است و همچنین بسیار سبک است. بنابراین اگر چند ساعت پشت سر هم بخواهید آن را روی سرتان بگذارید احتمالا با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

گفته شده که Valve بالاخره می خواهد از Half-Life 3 در قالب هدست واقعیت مجازی اش رونمایی کند. از سوی دیگر، مدیرعامل انویدیا وعده محصولی انقلابی داده است. محصولی که ۵ سال در دست تولید بوده و می خواهد شیوه بازی کردن را برای همیشه تغییر دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.