۰

دل از ارزان‌ترین لپ‌تاپ خود با قیمت ۱۹۹ دلار رونمایی کرد

بازدید 1067

دل در نمایشگاه CES سال گذشته از پرچمدار لپ‌تاپ‌های خود با نام XPS رونمایی کرده بود؛ اما این شرکت در نمایشگاه امسال تصمیم به معرفی نسل جدید ارزان‌ترین لپ‌تاپ خود کرده است.

d5e69f037c7df29a95aa42dba06f40aa_XL

 

شرکت‌های فناوری از نمایشگاه CES به عنوان فرصتی ایده‌آل برای به رخ کشیدن توانایی خود استفاده می‌کنند و از بهترین تلوزیون‌ها، باریک‌ترین و قدرتمند‌ترین لپ‌تاپ‌ها و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های خودرویی رونمایی می کنند. اما دل در نمایشگاه CES 2016 تصمیم به معرفی ارزان‌ترین لپ‌تاپ خود با نام Inspiron 11 سری ۳۰۰۰ گرفته است.

dell inspiron 11

این لپ‌تاپ ۱۱.۶ با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد. پردازنده‌های سلرون و پنتیوم اینتل وظیفه‌ی پردازش را بر عهده دارند و ۲ یا ۴ گیگابایت رم نیز در لپ‌تاپ‌های اقتصادی دل تعبیه شده‌اند. نمایشگر این لپ‌تاپ ۱۱.۶ اینچی نیز دارای رزولوشن ۷۸۶×۱۳۶۶ است. امکان انتخاب میان حافظه‌ی ۵۰۰ گیگابایتی یا نمونه‌ی ۱۲۸ گیگابیتی SSD‌ نیز در دسترس است.

dell inspiron 11

در نگاه اول بدنه‌ی براق و جاذب لکه بیش از هرچیزی خودنمایی می‌کند. اما کیفیت ساخت بالای این لپ‌تاپ را می‌توان یکی از نقاط قوت آن نسبت به سایر رقبا عنوان کرد. لپ‌تاپ‌های سری استریم اچ‌پی که با بدنه‌ی پلاستیکی و در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند را می‌توان اصلی ترین رقیب محصولات معرفی شده‌ی دل دانست.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.