۰

شرکت فرانسوی Bidul & Co محصولات جالبی را برای صاحبان تبلت‌های سرفیس معرفی کرد

بازدید 1049

تبلت‌های سری سرفیس مایکروسافت را باید انقلابی در این عرصه قلمداد کرد چرا که مرز بین تبلت‌ها را با کامپیوترهای قابل حمل تا حدود زیادی از بین برد و مفهوم جدیدی را با خود مطرح کرد. آخرین نسل از سرفیس یعنی سرفیس پرو ۴ که چندی پیش معرفی شد، در کنار تمامی مزایا و قدرت بی‌مانندی که از خود به نمایش گذاشت، ضعف‌هایی را نیز مانند کمبود پورت‌های اساسی دارد که برای دستگاهی که ادعای جایگزینی یک لپ‌تاپ را دارد چندان موضوع جالبی نیست. اکنون شرکت فرانسوی Bidul & Co راه‌کار جالبی را به صاحبان سرفیس ارائه داده که پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

بدون شک سرفیس پرو ۴ را با در نظر گرفتن توانایی‌های دیدنی سخت‌افزاری در کنار نرم‌افزار بروز شده و مدرن آن یعنی ویندوز ۱۰، باید یکی از برترین تبلت‌های موجود در بازار دانست اما همانگونه که اشاره شد، این محصول نیز مانند هر محصول دیگری بی نقص نیست و به عنوان یکی از بزرگترین نقایص باید به کمبود تعداد پورت‌های اساسی مانند شبکه و یا اسلات حافظه‌خوان کارت‌های بزرگ در آن اشاره کرد.

خوشبختانه این شرکت فرانسوی گجت کوچک و بسیار کارآمدی را طراحی کرده است که با ابعادی مناسب در کنار تبلت قرار گرفته و پورت‌ها مهمی را به ارمغان می‌آورد. صاحبان سرفیس پرو ۳ و سرفیس پرو ۴ می‌توانند با افزودن این گجت به کناره‌ی دستگاه، پورت شبکه و دو پورت اضافی USB3 را به آن اضافه کنند که کاملا لازم خواهد بود.

ارتباط این گجت کوچک با تبلت از طریق پورت Mini Display سرفیس برقرار می‌شود و اگر نگران از دست رفتن و اشغال شدن آن با این دستگاه هستید، لازم است بدانید که در بخش جلویی پنل در کنار پورت شبکه و دو پورت USB3، این پورت نیز تعبیه شده تا با اشغال شدن آن توسط این گجت، پورتی جایگزین را در اختیار داشته باشید.

این هاب USB از ماه آینده‌ی میلادی در فروشگاه اینترنتی آمازون در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت در نظر گرفته برای آن ۴۵ دلار است. اما این تمامی محصولاتی نیست که این شرکت برای سرفیس عرضه کرده و در کنار این هاب جذاب، باید به حافظه‌ی خارجی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و قابلیت خواندن انواع کارت حافظه و همچنین یک اسپیکر زیبا با طراحی خلاقانه اشاره کرد که احتمالا دارندگان تبلت‌های سرفیس را به وجد خواهد آورد.

برای دیدن محصولات جدید این شرکت تصاویر زیر را ملاحظه فرمایید.

dsc09423 dsc09424-710x434 dsc09425 dsc09426 dsc09427 dsc09432 dsc09433 dsc09434 dsc09435 dsc09436

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.