۰

ربات خانگی و هوشمند ال‌جی با نام Rolling Bot معرفی شد

بازدید 882

اسمارتف دقایقی پیش معرفی گشت و همانطور که انتظار میرفت لوازم جانبی بسیاری هم همراه با آن معرفی شد؛ یکی از ابزارهای جالب معرفی شده توسط ال‌جی یک ربات خانگی و هوشمند به نام Rolling Bot می‌باشد که می‌تواند از خانه محافظت کند. در ادامه با ما  برای آشنایی با این ربات خانگی همراه باشید.

MWC-2016-LG-4-667x434

کاربر می‌تواند توسط اپلیکشن ویژه ال‌جی برای این ربات، …. را در خانه به حرکت درآورد؛ ربات خانگی معرفی‌شده توسط ال‌جی مجهز به یک حسگر مادون‌قرمز نیز هست که از طریق آن می‌توان وسایل مختلف خانه را نظیر تلویزیون، سیستم‌های صوتی و غیره را کنترل کرد. این ربات همچنان می‌تواند محافظت از حیوان خانگی را نیز به عهده بگیرد، از طریق دوربین تعبیه شده در این ربات می‌توانید از راه دور حیوان خانگی خود را تماشا کنید و به لطف اسپیکر داخلی می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید.

MWC-2016-LG-3 MWC-2016-LG-2

در نهایت این ربات مجهز به یک دوربین، اسپیکر و میکروفون است؛ تعدادی LED نیز برای نمایش وضعیت‌های گوناگون این ربات وجود دارند. شارژ این ربات هم توسط درگاه USB انجام خواهد شد. این ربات همزمان با عرضه جهانی LG G5 به فروش خواهد رسید و هنوز قیمت اولیه آن اعلام نشده‌است. امیدواریم که این ربات فقط به محصولات ال‌جی محدود نشده باشد.

دیدگاه شما چیست؟

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.