۰

گوگل عرضه‌ نکسوس ۵ را متوقف کرد

بازدید 1098

گوگل عرضه‌ نکسوس 5 را متوقف کرد

گوگل عرضه موبایل نکسوس ۵ را متوقف کرد. این گوشی که پرچمدار سال ۲۰۱۴ این کمپانی است در سال ۲۰۱۳ با همکاری ال‌جی تولید شده و از جمله محصولات موفق این دو کمپانی به شمار می‌آید. در فروشگاه گوگل دیگر عرضه و سفارش این گوشی مشاهده نمی‌شود و به همین دلیل این تغییرات خبر از پایان کار این محصول می‌دهد.

گوگل قبلا اعلام کرده بود که فروش گوشی نکسوس ۵ تا اوایل سال ۲۰۱۵ در گوگل استور ادامه خواهد داشت، اما با بررسی این فروشگاه متوجه می‌شویم که دیگر فروش و عرضه‌ی آن ادامه نخواهد داشت. با در صورتی که گوگل قصد عرضه دوباره این محصول را نداشته باشد کاربران علاقه‌مند به خرید موبایل‌های مجهز به اندروید خام فقط امکان خرید موبایل نکسوس ۶، محصول مشترک گوگل و موتورولا را دارند. بر اساس اطلاعات مندرج در فروشگاه جدید گوگل نسخه ۶۴ گیگابایتی نکسوس ۶ در دو تا سه هفته آینده آماده فروش خواهد بود و نسخه ۳۲ گیگابایتی در حال حاضر موجود است.

یکی از سخنگویان گوگل گفت:

در حالی که هنوز از گوشی نکسوس ۵ موجودی داریم، اما هدف ما تمرکز بر ارائه‌ی گوشی نکسوس ۶ است.

یکی از مزیت‌های سری نکسوس این است که با معرفی هر به‌روزرسانی، این دستگاه‌ها یکی از اولین‌ها در دریافت آپدیت هستند و بیشتر کاربران نیز علاوه بر امکانات آن‌ها همین ویژگی را دوست دارند. برای مثال با وجود اینکه نکسوس ۵ توقف تولید شده است، اما پیش از پرچم‌داران سونی و سامسونگ توانسته اندروید ۵ را دریافت کند. با توجه به اینکه در ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ هم اخباری در باب توقف تولید نکسوس ۵ توسط ال جی منتشر شده و گوگل نیز صرفاً برای سه ماهه اول ۲۰۱۵ وعده ادامه عرضه این موبایل را داده بود، حذف نکسوس ۵ از فروشگاه گوگل چندان دور از انتظار نبود.

منبع

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.