۰

سیستم عامل Android Wear با اپلیکیشن های جدید عرضه می‌شود

بازدید 1178

f9760df717a6214a347d9f8a48f5b245_XL

گوگل در طول کنفرانس خویش اعلام کرد که از زمان رونمایی از سیستم عامل Android Wear تاکنون بیش از ۴،۰۰۰ برنامه‌ی اندروید برای آن توسعه داده شده است. این کمپانی همچنین اعلام کرد که برنامه‌های جدیدتری با نام‌های Uber، Foursquare، Citymapper و … برای سیستم عامل Android Wear ارائه می‌شوند.

اپلیکیشن اوبر یک قابلیت منحصر به فرد را در اختیارتان قرار می‌دهد که شاید تا حدی عجیب به نظر برسد. با استفاده از این برنامه پس از بیان جمله‌ی “Ok Google, Call me a Car” می‌توانید از سرویس‌های تاکسی مانند گوگل استفاده کنید! تصور کنید که در محل کارتان هستید و به تاکسی نیاز دارید، در این شرایط با بیان جمله‌ی فوق از سرویس برنامه‌ی Uber درخواست تاکسی می‌کنید و نهایتا راننده‌ی شخصی شما به محل اقامتتان آمده و شما را تا مقصد اصلی  همراهی می‌کند. این اپلیکیشن از سیستم قدرتمندی بهره می‌برد و پتانسیل لازم را دارد تا در آینده‌ی نه چندان دور جایگزین تاکسی‌های درون شهری خواهد شد.

برنامه‌ی Foursquare اطلاعات دقیق، جزئی و به روز مکان‌هایی نظیر رستوران‌ها و .. را در اختیارتان قرار می‌دهد و پشتیبانی از برنامه‌ی Shazam نیز توسط سیستم عامل Android Wear مقدور خواهد شد. با ارائه‌ی این برنامه‌ها و قابلیت‌های جدید کاملا مشخص است که هدف گوگل زنده و سرپا نگه داشتن سیستم عامل Android Wear خواهد بود. مطمئنا در آینده شاهد رقابت هر چه بیشتر این سیستم عامل با سیستم عامل اختصاصی ساعت مچی هوشمند اپل خواهیم بود.

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.