۰

پلی استیشن های sony و فروش نجومی آن

بازدید 1036

همانطور که می دانید در مقالات اخیر خبری از سونی منتشر کردیم که در ابتدای راه ورشکستگی! اعتراف به این کرده که بهترین و پر سود ترین محصولاتش پلی استیشن هایش بوده که توانسته این شرکت را زنده نگه دارد و شاید این یکی از دلایلی بوده که سونی روی تولید و فروش پلی استیشن هایش بیشتر زوم کرده و طراحی و تولید لپ تاپ هایش را به شرکت های دیگر واگذار کرده است! راستش این خبر چندان واقعی به نظر نمی رسید تا اینکه مایکروسافت اعلام کرد که تا کنون حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه از ps4 و ps3 به فروش رسانده است!

xl_xl_PS4_official_design-1

جالب تر از همه هم این است که سونی از این صد میلیون دستگاه تنها ۸۰ میلیون دستگاه از PS3 فروخته است که این خود نشان از موفقیت نسل ps بوده است. از طرفی فروش ps4  هم مناسب بوده ولی نه به خوبی برادر بزرگتر خود. در تحقیقات ما دانستیم که ps4  در اوایل این ماه حدود ۹ میلیون دستگاه به فروش رسیده است که حدود ۱ میلیون دستگاه ان مربوط به ۲۴ ساعت اول بوده است! و این یعنی انتظار می رود که این دستگاه هم بتواند روند موفقی داشته باشد و سونی را از جایگاه کنونی نجات دهد!اندر احوالات ورشکستگی احتمالی شرکت سونی بیانگر حقایقی در این باره است!  با این حال خبر خوبی در مورد پی اس  ویتا نداریم! PS Vita تا کنون حدود ۱۱ میلیون دستگاه فروخته که موجب شده سونی برای فروش ها و تولیدات بعدی کمی در استراتژی خود تغییر دهد!

همیشه در تولیدات شرکت ها از بین چند محصول مشابه یکی از محصولات از اقبال خوبی روبرو نمی شود که این بار این بد شانسی بر پیشانی PS Vita خورده است و این شرکت هم خوب می داند که چگونه باید این معضل را مدیریت کند!

به هر حال انتظار داریم پلی استیشن جدیدی از سونی مشاهده کنیم. اما آیا سونی به فکر ps5 است و یا هنوز صلاح می داند ps4 را تقویت کند تا به فروشی به اندازه ps3 برساند! منتظر خبرهای جدیدی از سمت سونی هستیم!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.