۰

معرفی سه عضو جدید از خانواده PowerShot کانن: G7 X، SX60 HS و N2

بازدید 1072

gsmarena_0015

هر ۲ سال رویدادی تحت عنوان Photokina برگزار می شود که در آن شرکت های سازنده دوربین، آخرین محصولات خود را معرفی می کنند. امسال فوتونیکا در کلن آلمان برگزار شده و در طی آن، Conon سه دوربین جدید خود از سری PowerShot را معرفی کرد: G7 X، SX60 HS و N2

اول از PowerShot G7 X شروع کنیم که از یک سنسور جدید یک اینچی بهره می برد. لنز ۲۰.۲ مگاپیکسلی آن با سنسور CMOS و دامنه ISO از ۱۲۵ تا ۱۲۸۰۰ در کنار یک پردازنده جدید منحصر به کانن با نام Digic 6 یک ترکیب قدرتمند را تشکیل داده است. همچنین این دوربین از سیستم تمرکز ۳۱ نقطه ای بهره می برد و سرعت تصویربرداری سریع آن به ۶.۵ فریم در ثانیه افزایش پیدا کرده. لنز این دوربین از نوع ۱۰۰-۲۴ میلیمتری است که از گشادگی f/1.8 تا f/2.8 بهره می برد. روزنه دیاگرام آن هم ۹ لبه بوده و یک فیلتر درونی ND هم آن را همراهی می کند. G7 X می تواند تصاویر ویدیویی را در حالت ۱۰۸۰پی و با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه ثبت می کند.

در بدنه پشت آن یک صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی قرار دارد که می تواند تا ۱۸۰ درجه بچرخد. این دوربین به وسیله NFC و WiFi می تواند به تلفن های هوشمند متصل شود و تصاویر را به صورت وایرلس منتقل کند.

PowerShot G7 X از اکتبر به قیمت ۶۹۹٫۹ دلار به فروش خواهد رسید.

برای اطلاع از سایر مدل ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

gsmarena_002

دوربین دومی که کانن معرفی کرده PowerShot SX 60 HS نام دارد و یک زوم بسیار قدرتمند دارد. این دستگاه از یک لنز از نوع ۱۳۶۵-۲۱ میلیمتری با لرزشگیر اپتیکال OIS بهره می برد که به آن یک بزرگنمایی ۶۵ برابری می دهد. در داخل یک لنز ۱۶.۱ مگاپیکسلی با سنسور CMOS و توانایی عکاسی ۶.۴ فریم بر ثانیه و فیلم برداری ۱۰۸۰پی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه قرار دارد.

در پشت دستگاه هم یک صفحه نمایش ۳ اینچی با ۹۲۲هزار نقطه ای قرار دارد. این دستگاه هم از WiFi و NFC برای انتقال تصاویر استفاده می کند.

PowerShot SX60 هم از اکتبر به قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

gsmarena_003

مورد آخر PowerShot N2 است که یک دوربین کامپکت محسوب می شود و جانشینی برای مدل PowerShot N است که سال گذشته معرفی شد. N2 از یک لنز ۱۶.۱ مگاپیکسلی با سنسور CMOS و لنز ۲۲۴-۲۸ میلیمتری با قابلیت بزرگنمایی ۸ برابری بهره می برد. این دستگاه هم از یک صفحه نمایش لمسی ۲.۸ اینچی بهره می برد که می تواند تا ۱۸۰ درجه چرخش داشته باشد و همچنین از WiFi و NFC برای به اشتراک گذاری تصاویر استفاده می کند.

PowerShot N2 از ماه دسامبر میلادی در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.