۰

گوگل قابلیت و برنامه‌ی Android Pay را معرفی کرد

بازدید 987

pay

گوگل طی کنفرانس I/O از برنامه‌ی اندرویدی جدید و اختصاصی با نام Android Pay یا “پرداخت اندرویدی” رونمایی کرد و این برنامه و قابلیت آن در واقع جایگزین سیستم Google Wallet خواهد شد.

برنامه‌ی Android Pay به راحتی در دستگاه‌های هوشمند موبایلی راه‌اندازی شده و قابل استفاده خواهد بود. با این وجود که Android Pay جایگزینی برای سیستم Google Wallet به شمار می‌رود، اما منجر به کنار رفتن این سیستم نخواهد شد. گوگل اعلام کرده که استفاده از سیستم پرداخت Google Wallet همچنان امکان‌پذیر خواهد بود. با استفاده از قابلیت Android Pay خریدهای In-App یا درون برنامه‌ای و همچنین خریدهای tap-to-pay امکان‌پذیر خواهند بود. این سیستم مانند قابلیت Apple Pay با استفاده از اتصال NFC فعالیت می‌کند و گوگل اعلام کرده که به زودی چیزی در حدود ۷۰۰،۰۰۰ مرکز خرده فروشی از این قابلی پشتیبانی خواهند کرد.

قابلیت Android Pay در دستگاه‌های هوشمندی که به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز هستند، امکان استفاده از این مزیت را می‌دهد که مانند سیستم Apple Pay به منظور انجام تراکنش از سنسور تشخیص اثر انگشت کاربر دستگاه اندرویدی خویش استفاده کنند. بنابراین تجربه‌ای مناسب برای طرفداران گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۶ و اس اج سامسونگ ارائه شده است.

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.