۰

گلکسی اس ۷ سامسونگ با درگاه میکرو USB همراه شده است

بازدید 981

 به نظر می‌رسد فرآیند معرفی گلکسی اس ۷سامسونگ نه در یک کنفرانس چند ساعته بلکه در طول روزهای منتهی به برگزاری کنفرانس با انتشار روزانه چند خبر انجام شده و در زمان کنفرانس تنها شاهد انتشار تصاویری با کیفیت‌تر از گوشی و لمس آن خواهیم بود! آخرین تصاویر به نظر فاش شده از گلکسی اس ۷ این گوشی هوشمند را در رنگ نقره‌ای و گلکسی اس ۷ اج را در رنگ مشکی نمایش داده و همچنین نبود پورت USB نسخه‌ی C را تایید می‌کنند.

e3cce3cf-4807-4b9c-8ccc-f76a8d8961fd

ساعاتی پیش تصاویر جدیدی از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ منتشر شده که داده‌های جدیدی را در اختیارمان قرار داد. همانطور که اشاره کردیم مراسم سامسونگ در شب یکشنبه‌ی پیش رو تنها محدود به نمایش گوشی بصورت رسمی بوده و محدود به تهیه‌ی ویدیوهای نگاه نزدیک با حجم گسترده‌ای از اطلاعات از پیش فاش شده خواهد بود. در تصاویر جدید شاهد رخ نمودن گلکسی اس ۷ با رنگ نقره‌ای و گلکسی اس ۷ اج در لباس مشکی هستیم.

ورای نمایش رنگ‌ جدیدی از گلکسی اس ۷ سامسونگ، تصاویر جدید منتشر شده داده‌های تازه‌ای را در اختیارمان قرار داده است. همانطور که در تصویر گرفته شده از لبه‌ی پایینی این گوشی مشاهده می‌کنید، گلکسی اس ۷ از درگاه USB نوع C بی بهره بوده و شاهد بهره‌گیری از پورت میکرو USB همیشگی در این گوشی هوشمند هستیم. بسیاری از شایعات پیشین مطرح شده در مورد گلکسی اس ۷ نشان از این داشت که کره‌ای‌ها نیز به پیروی از روند جدید بازار به سراغ پورت USB نوع C رفته و از این درگاه در پرچمدار جدید خود استفاده خواهند کرد.

2c32a7a1-b545-4fcf-8948-15a6792a6bfd

به نظر می‌رسد باید از هم اکنون گلکسی نوت ۶ را به عنوان کاندیدی برای تغییر در درگاه تصور کنیم. هر چند سامسونگ به دنبال استفاده از پورت USB نوع C در این گوشی نرفته و تاحدودی از رقبا عقب مانده، اما باید آن را برای افرادی که تعداد زیادی ابزار جانبی و کابل میکرو USB دارند، خبر خوشی خواند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.