۰

نوکیا تکذیب کرد: قصدی برای بازگشت به بازار اسمارت‌فون‌ها نداریم

بازدید 1016

Nokia

نوکیا در وب‌سایت رسمی شرکت خود نوشته‌ای را منتشرکرده است و ادعا کرده است که این شرکت هیچ قصدی برای تولید و فروش تلفن‌های مصرفی ندارد و تمامی شایعات اشتباه می‌باشند. این شرکت نیز به گزارش‌های غلط که توسط یک مدیر اجرایی نوکیا گفته‌شده اشاره‌کرده است و گفته شده نوکیا قصدی برای تولید اسمارت‌فون از یک بخش تحقیق و توسعه در کشور چین ندارد. در ادامه همراه باشید.

هفته پیش، دو گزارش به بازکشت نوکیا به بازار اسمارت‌فون‌ اشاره داشته‌اند. اولین گزارش در روز دوشنبه توسط ReCode منتشر شد که به نقل از منابع نزدیک درمورد برنامه‌های نوکیا گفته شد که این شرکت برنامه‌ریزی‎‌هایی برای بازگشت به بازار اسمارت‌فون‌ در سال ۲۰۱۶ خواهد داشت. چند روز بعد روزنامه چینی به نقل از Mike Wank، رئیس نوکیا در چین گفت که تولید اسمارت‎‌فون‌ها در شهر چینی سیچوآن صورت می‌پذیرد.

این بیانیه نوکیا اشاره‌ای مستقیم به برنامه‌های مربوط به طراحی اسمارت‌فون‌ها در آینده‌ای نزدیک نکرده است. در این نوشته تنها اشاره‌شده که این شرکت قصدی برای فروش و یا تولید اسمارت‌فون‌های مصرفی ندارد. ReCode گزارش داد که نوکیا به تولیدکنندگان third party یا به اصلاح شخص ثالث مجوز طرح‌های اسمارت‌فون را خواهد داد. تبلت N1 نوکیا نمونه‌ای از مجوزها بود که طراحی توسط نوکیا صورت گرفته بود و اما تولید آن توسط فاکس‌کان صورت پذیرفت.

نوکیا طبق قراردادی که با مایکروسافت دارد، تا سه‌ماهه سوم ۲۰۱۶ نباید اسمارت‌فونی را با نام و برند نوکیا عرضه کند. با این‌حال نوکیا می‌تواند این قرارداد را تمدید کند و یا به شکل دیگری تصمیم بگیرد چون این قرارداد در زمان اعلام‌شده به پایان رسیده و نوکیا باید راهی را برای ادامه انتخاب کند.

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.