۰

معرفی موبایل تاشوی گلکسی فولد سامسونگ

بازدید 1745

سامسونگ که چند ماه قبل  نمونه اولیه موبایل تاشوی خود را به نمایش گذاشته بود، دقایقی پیش با نام گلکسی فولد از آن رونمایی کرد.این گوشی از نمایشگر ۷.۳ اینچی منعطف «اینفینیتی فلکس دیسپلی» با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ بهره می برد که قابلیت تا شدن از وسط را دارد. در صورت تا شدن نمایشگر سایز آن به ۴.۶ اینچ با رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ محدود می شود.

محور خم شدن بدنه گلکسی فولد در پنل عقب مثل یک ستون فقرات با چند چرخ دهنده به هم پیوسته محکم شده است. البته برای حفظ ظاهر گوشی چرخ دهنده ها درون بدنه پنهان شده اند.

این دستگاه به چیست ۷ نانومتری، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی فوق سریع از نوع فلش استوریج ۳ (eUFS) مجهز شده است. با توجه به سایز بزرگ نمایشگر کمپانی کره ای گلکسی فولد را به دو باتری مجزا با ظرفیت کلی ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعت مجهز کرده که توسط محور عقب از هم جدا شده اند. این محصول در دو مدل سازگار با شبکه های ۵G و LTE  از راه خواهد رسید.

 

 

 

مزیت اصلی گلکسی فولد از نظر نرم افزاری قابلیت نمایش همزمان سه اپلیکیشن است که به لطف سیستم پیوستگی حین تغییر حالت از تبلت به موبایل، با نمایشگر سازگار می شوند. سامسونگ و گوگل همکاری گسترده ای را در راستای سفارشی سازی اندروید برای این موبایل آغاز کرده اند و از همین حالا اپ های یوتیوب، آفیس و واتس اپ با آن سازگار شده اند.

گوشی تاشوی سامسونگ قرار است از ششم اردیبهشت سال آینده در سه رنگ و با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار روانه بازار شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.