۰

تبلت – لپ تاپ جدید از برندی معتبر مخصوص دانشجویان

بازدید 1126

کمپانی اینتل جدیدترین محصول خود را مخصوص دانشجویان معرفی کرده است، تبلت – لپ تاپ جدید اینتل مجهز به Windows 8.1 می باشد. دستگاه جدید Intel 2-in-1 نام دارد و دارای یک صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی است که می تواند از صفحه کلید جدا شده و آن را به یک تبلت تبدیل کند. شرکت اینتل طراحی کننده طرح های اصلی است که پس از همانند سازی توسط تولیدکنندگان سخت افزار روانه بازار می شوند.این دستگاه از یک پردازنده چهار هسته ای اینتل اتم Z3740D بهره می برد که بر اساس معماری Bay Trail طراحی شده است. باتری این دستگاه در حالت تبلت ۸ ساعت عمر می کند که با اتصال آن به صفحه کلید و تبدیل به شدن به لپ تاپ، ۳ ساعت دیگر نیز عمر خواهد کرد، این شارژ اضافه به این علت است که در صفحه کلید نیز یک باتری دوم وجود دارد.
شرکت اینتل تاکنون به درخواستهایی مبنی بر قیمت این دستگاه و نیز زمان ارائه آن به بازار پاسخی نداده است.

بازار آموزشی بازاری پر رقابت برای تولیدکنندگان کامپیوتر می باشد، مانند iPad و MacBook های شرکت اپل و یا کروم بوک های شرکت هایی مانند، Dell، Hewlett-Packard و Lenovo. برخی از ویژگی های این دستگاه دو کاره اینتل، برگرفته از دیگر تبلت های آموزشی است که از پردازنده Atom  اینتل استفاده می کنند اما از سیستم عامل اندروید بهره می برند.دستگاه Intel 2-in-1 مجهز به دو دوربین در پشت و جلوی آن می باشد و ویژگی ذره بینی لنز آن دانش آموزان را قادر می سازد تا اجسام را در مقیاس میکروسکوپی مشاهده کنند.


ویژگی ذره بینی لنز دستگاه اینتل دانش آموزان را قادر می سازد تا اجسام را در مقیاس میکروسکوپی مشاهده کنند. این دستگاه قادر به تحمل ضربه به علت افتادن از فاصله ۷۰ سانتی متری می باشد. این ویژگی در راستای محافظت آن از حمل نادرست توسط دانش آموزان است. از این رو به منظور حمل هرچه مطمئن تر آن، دستگیره ای بر روی صفحه کلید طراحی شده است.صفحه نمایش این دستگاه مانند لپ تاپ های تبدیل شونده کلاسیک قابلیت چرخش و قرار گرفتن بر روی صفحه کلید را دارد. این ویژگی برگرفته از لپ تاپ های آموزشی اینتل سری Classmate می باشد.


 لپ تاپ-تبلت به منظور حمل هرچه مطمئن تر ، دستگیره ای بر روی صفحه کلید طراحی شده است.دستگاه Intel 2-in-1 Hybrid مجهز به نرم افزاری برای یادگیری آسان است که شامل ابزارهایی برای هنر و علوم مختلف می باشد. نرم افزار Kno اینتل به دانش آموزان امکان دسترسی به ۲۲۵۰۰۰ کتاب را می دهد. بطور معمول کتابهای موجود در نرم افزار Kno رایگان هستند، که البته برای استفاده از برخی از انها نیز باید هزینه ای پرداخت گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.