۰

رونمایی فیلیپس از هدفون لایتنینگ برای ابزارهای اپل

بازدید 1057

فیلیپس هدفون حرفه‌ای و پیشرفته‌ای را برای ابزارهای اپلی عرضه کرده که از کانکتور لایتنینگ بهره می‌برد. اما چه دلیلی دارد که هدفون از درگاه لایتنینگ به جای درگاهِ جکِ ۳.۵ میلی‌متری بهره ببرد؟ فیلیپس دلیل این وضوع را در سیستم‌ِ پیشرفته‌ی نویز صدا می‌داند.فیلیپس ادعا می‌کند که در هدفون جدید این شرکت از سیستمِ پیشرفته‌ی حذف نویز صدا استفاده شده است که در هدفون‌های عادی وجود ندارد.

Screen-Shot-2015-01-08-at-17.45.57-e1420739181370

دلیل اینکه فیلیپس از درگاه لایتنینگ برای هدفونِ Fidelio NC1L استفاده کرده نیاز به برق اضافی برای سیستم حذف نویز صدا است. این سیستم نیاز به انرژی الکتریکی بیشتری دارد و از این رو فیلپس تصمیم گرفته تا از لایتنینگ به عنوان درگاه هدفونِ جدید خود بهره ببرد.

این هدفون‌ دارای سه حالت حذف نویز صدا است. حالت اول زمانی است که در حال گوش دادن به موسیقی هستید؛ حالت دوم برای وقتی که هدفون خاموش است و شما در محیط شلوغ هستید و نمی‌خواهید و شلوغی صدای محیط به گوش‌تان برسد و حالت آخر نیز برای زمانی در نظر گرفته شده است که در حال مکالمه با تلفن هستید.

از آنجایی که از نظر ساختاری درگاه لایتنینگ تفاوت چندانی با میکروUSB ابزارهای اندرویدی ندارد، ممکن است در آینده‌، نسخه‌ی سازگار با ابزارهای اندرویدی و ویندوز فونی این محصول نیز روانه‌ی بازار شود.

هدفون Fidelio NC1L با قیمت ۲۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.