۰

سن دیسک میکرو اس دی ۱ ترابایتی خود را معرفی کرد

بازدید 1542

هر ساله ظرفیت کارت‌های حافظه افزایش می‌یابد و آنها کوچکتر از قبل می‌شوند. این روند بار دیگر در کنگره جهانی موبایل با معرفی اولین کارت‌های میکرو اس دی ۱ ترابایتی جهان ادامه پیدا کرده. کمپانی سن دیسک که در نمایشگاه CES سال قبل از کوچک ترین فلش درایو ۱ ترابایتی دنیا رونمایی کرده بود، در MWC امسال اولین کارت میکرو اس دی ۱ ترابایتی خود را معرفی کرده است.

هر دو کمپانی میکرون و سن دیسک در کنگره جهانی موبایل بارسلون، از محصولات UHS-I microSDXC خود رونمایی کرده‌اند و بازار جدیدی در کارت‌های میکرو اس دی ۱ ترابایتی به راه انداخته‌اند. از سوی دیگر هفته‌ی گذشته سامسونگ در مراسم گلکسی اس ۱۰ پلاس، اعلام کرده که پرچمدار جدیدش به ۱ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده.این مسئله توقع کاربران وسوسه می‌کند که سراغ خرید کارت‌های میکرو اس دی ۱ ترابایتی بروند و خیال خود را راحت کنند. در این میان مسئولین وسترن دیجیتال که کمپانی مادر سن دیسک محسوب می‌شوند، باور دارند که کارت‌های میکرو اس دی ۱ ترابایتی آنها عمکرد بهتری بر جای می‌گذارد.

سرعت خواندن اطلاعات کارت سن دیسک ۱۶۰ مگابایت بر ثانیه است. در حالی که این مؤلفه در کارت میکرون تنها ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است. این در حالی است که سرعت کارت مایکرون در انتقال اطلاعات ۵ مگابایت از کارت سن دیسک بیشتر است و می‌تواند اطلاعات را با سرعت ۹۵ مگابایت بر ثانیه انتقال دهد.

کارت حافظه میکرو اس دی ۱ ترابایتی سن دیسک قرار است در فروردین ماه سال آینده با قیمت ۴۵۰ دلار به بازار عرضه شود و قیمت محصول مشابه میکرون هنوز اعلام نشده اما این کارت نیز تا پایان بهار سال بعدی عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.