۰

MSI لپتاپ‌های GS66 و GE66 را معرفی کرد

بازدید 1499

MSI از لپتاپ گیمینگ GS66 Stealth و GE66 Raider رونمایی کرد که در عین کارایی بالا وزن چندانی هم ندارند. مهمترین ویژگی این دو میان‌رده سخت افزار قدرتمند است اما طراحی GE66 Raider هم بسیار جذاب و جالب توجه است.

GS66 Stealth

لپتاپ گیمینگ GS66 Stealth در عین حفظ ضخامت و ابعاد نسخه قبلی از نظر کارایی و شارژدهی تقویت شده است. مهمترین ویژگی این GS66 نمایشگر ۱۵.۶ اینچی تمام اچ‌دی با نرخ رفرش ۳۰۰ هرتزی است که کمتر لپتاپی به پای آن می رسد.کیفیت ساخت بدنه در GS66 Stealth به مراتب بهتر از مدل پارسال است و مستحکم تر به نظر می رسد. زیر این پوشش مقاوم کارت گرافیک انویدیا RTX  و پردازنده نسل دهم اینتل Core i9 از سری H قرار گرفته که با ۸ هسته پردازشی و حداکثر کلاک ۵ گیگاهرتز هر گیمری را خوشحال می کند.

تامین انرژی لپتاپ گیمینگ GS66 Stealth بر عهده یک باتری قدرتمند ۹۹.۹ وات ساعتی قرار دارد که به گفته کمپانی سازنده حداکثر ظرفیتی است که خطوط هوایی اجازه حمل آن را در هواپیما می دهند.

سیستم دفع حرارت لپتاپ هم دستخوش تغییراتی شده و  هوای بیشتری را از خود عبور می دهد. فن GS66 دارای تیغه هایی با ضخامت ۰.۱ میلی متر است که ظاهرا باریکترین نمونه به کار رفته در لپتاپ ها است. خود لپتاپ ۱.۹۸ سانتیمتر ضخامت و ۱.۹۹ کیلوگرم وزن دارد. MSI در مورد تاریخ عرضه یا قیمت GS66 Stealth حرفی به میان نیاورده است.

GE66 Raider

این مدل هم میزبان نمایشگری ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی و نرخ تازه سازی ۳۰۰ هرتزی است. MSI در این دستگاه هم از پردازنده نسل دهم  Core i9 H استفاده خواهد کرد که در کنار کارت گرافیک انویدیا RTX و رم ۳۲ گیگابایتی به معنی حجم عظیمی از توان پردازشی خواهد بود. حافظه داخلی هم SSD بوده و با حداکثر ظرفیت ۲ ترابایت از راه خواهد رسید.

چدر واقع تفاوت اصلی این دو مدل به پورت ها مربوط می شود که در GE66 Raider کاملتر بوده و شامل اسلات SD می شود اما GS66 Stealth به خاطر ابعاد باریک خود فاقد برخی از آنهاست. سازنده در این مورد اشاره ای به قیمت یا تاریخ عرضه نکرده اما انتظار می رود تا پیش از تابستان به بازار راه پیدا کنند.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.