۰

آرکاس و معرفی موبایل ۱۳۰ دلاری ۵۰d از سری Oxygen

بازدید 952

شرکت فرانسوی آرکاس هر سال و در نزدیکی آغاز نمایشگاه MWC اقدام به معرفی چند اسمارت فون جدید می نماید و سپس آنها را در خلال نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهد.

Archos-50d-Oxygen

امسال نیز در آستانه آغاز نمایشگاه MWC، آرکاس یک تلفن هوشمند جدید از سری Oxygen خود را معرفی کرده. موبایل ۵۰d یک موبایل ۵ اینچی با نمایشگری فول اچ دی است. آرکاس برای پردازش ها در این موبایل از چیپست هشت هسته ای MT6753 مدیاتک با سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتز ستفاده می کند و در کنار آن نیز ۲ گیگابایت حافظه ی رم را به کار گرفته است.

محصول جدید آرکاس دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می کند. دوربین پشتی آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است.

با داشتن نمایشگری ۵ اینچی و این مشخصات سخت افزاری، باید انتظار باتری با دوامی را از آن داشت، اما ظرفیت باتری به کار رفته در ۵۰d تنها ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت محسوب می گردد، ضمن اینکه دستگاه با اندروید ۵.۱ لالی پاپ عرضه خواهد شد.

همانطور که پیش تر گفتیم، انتظار می رود که آرکاس اسمارت فون جدید خود را در نمایشگاه MWC امسال به نمایش درآورد. بر طبق اعلام شرکت سازنده، ۵۰d از ماه می و با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در کشور فرانسه قابل خرید خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آرکاس قصدی برای عرضه جهانی ۵۰d دارد یا خیر. باید تا نمایشگاه موبایل بارسلون ۲۰۱۶ صبر کرد تا بتوانیم نگاه نزدیکی به این محصول میان رده تازه بیندازیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.