۰

سامسونگ خمیده ترین مانیتور گیمینگ دنیا را معرفی کرد

بازدید 1792

سامسونگ با انتشار ویدیویی که ظاهر مانیتورهای پایان سال این شرکت را به تصویر می کشد، از جدیدترین فناوری خود با نام «انحنای عمیق» پرده برداشته است.محصولی که در ویدئو نشان داده شده CF791 نام دارد و براساس اعلام شرکت سازنده، خمیده ترین مانیتور دنیاست و رقبایی نظیر ۱۵۰۰Rخمیده شارپ را نیز پشت سر می گذارد.

1472451253893_samsung-curved-monitors-0116-010-w600 Samsung-CF791 1472451254530_samsung-curved-monitors-0150-018-w600

لازم است اضافه نماییم که میزان انحنای یک مانیتور براساس دایره ای ارزیابی می شود که با کنار هم قرار دادن این نمایشگرها ایجاد می شود؛ در مورد این محصول، دایره نهایی ۱٫۵ متر خواهد بود که کمترین رقم و بیشترین خمیدگی را برای آن نشان می دهد.

ویدئویی که امروز از این مانیتور گیمینگ در یوتوب قرار گرفت هم اطلاعات جالبی را در خصوص آن به تصویر می کشد و مثلا می دانیم که این مانیتور ابعادی برابر با ۳۴ اینچ دارد و بیشینه رزلوشن آن نیز برابر با ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و همچنین از تکنولوژی کوانتوم-نقطه (quantum-dot) بهره می گیرد که ضمن دقت رنگ بالا نرخ تضاد رنگ ۳۰۰۰ به یک را برایش به ارمغان می آورد.

این دستگاه از فناوری FreeSynce بهره می گیرد، اما کیفیت آن ۴K نیست. در هر حال انحنای بسیار بالایی دارد و آنطور که سامسونگ گفته از سه طرف بدون حاشیه است و به همین خاطر برای استفاده در کنار چند مانیتور دیگر گزینه ای ایده آل به شمار می رود.

پنل CF791 به جای IPS از نوع VA LCD است که طبق ادعای سامسونگ می تواند نشت نور را در قیاس با سایر مدل های بهره مند از پنل های IPS به میزان قابل توجهی پایین بیاورد.

این محصول همچنین از وضعیت های تصویر در تصویر یا تصویر در کنار تصویر نیز پشتیبانی می کند و در نتیجه کاربران آن می توانند دو محتوای مختلف را از دو ورودی جداگانه روی آن تماشا کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.