۰

استخدام افراد واجد شرایط برای هدایت پهبادهای آمازون برای تحویل سفارشات مشتریان

بازدید 1096

آمازون طی سال گذشته از برنامه ای تحت عنوان Amazon Prime Air خبر داد که بر مبنای آن این شرکت قصد دارد از پهباد ها برای تحویل سفارشات مشتریان خود استفاده نماید. شواهد تا به امروز نشان می دادند بهره برداری از طرح یاد شده با چالش ها و موانعی مواجه گشته، اما حالا اینطور به نظر می رسد شرایط تغییر کرده و شرکت مورد اشاره در حال استخدام مهندسین پرواز در شهر های کمبریج و سیاتل است.

image-gallery-02._V367569984_.0.0

دو سال پیش آمازون استارت آپی تحت عنوان Evi Technologies که در زمینه ی پهباد ها و در کشور انگلستان فعالیت داشت را خریداری کرد و از آن زمان تا به امروز به تحقیق و توسعه بر روی این استارت آپ در محدوده ی کمبریج پرداخته است و حالا این تحقیق و توسعه ها شاید به ثمر نشسته باشند.

شرکت مذکور تا کنون به دنبال افرادی برای موقعیت های شغلی مانند “دستیار ارشد محقق” بوده است، اما آگهی استخدامی جدید آمازون در اواخر ماه گذشته و در شهر کمبریج برای به خدمت گرفتن مهندسین پرواز و کسانی که در این امر تجربه و مهارت دارند، نشان از تغییر شرایط و به مرحله ی اجرا رسیدن طرح Amazon Prime Air می دهد.

بر اساس آگهی آمازون افراد با داشتن حداقل ۵ سال تجربه پرواز آزمایشی و سه سال تجربه پشتیبانی پرواز، واجد شرایط شناخته شده و می توانند در دوره های مخصوصی که برای عناوین شغلی مورد بحث در نظر گرفته شده است شرکت نمایند.

آگهی دیگری از آمازون در شهر سیاتل نیز شرایط مشابه استخدامی را وصف کرده و از افرادی که ۵ سال با نیروی هوایی ارتش یا سایر ارگان های پروازی همکاری داشته اند دعوت به کار کرده است. این شرکت همچنین به دنبال به خدمت گرفتن افراد با تخصص ایمنی پرواز نیز هست. با همه ی این تفاسیر باید دید عاقبت در چه زمانی طراح تحویل مرسوله های آمازون با پهباد ها از مرحله ی حرف فراتر رفته و عملی می گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.