۰

سامسونگ گوشی گلکسی اس ۵ نئو را با پردازنده اکسینوس ۷۵۸۰ معرفی می‌کند

بازدید 1182

0c69ba797d32e2a5a4d0418844093ed7_XL

در حالی که اخبار زیادی از گوشی‌های قدرتمند بعدی سامسونگ از جمله گلکسی اس ۶ پلاس، گلکسی اس ۶ اکتیو و گلکسی نوت ۵ به گوش می‌رسد، حالا خبری منتشر شده که این غول کره‌ای قصد دارد گوشی گلکسی اس ۵ نئو را با قیمت مناسب روانه بازار کند.

براساس آن چه که در وب‌سایت SamMobile از نزدیک‌ترین منابع خبری به سامسونگ منتشر شده گوشی گلکسی S5 Neo به یک نمایشگر ۵٫۱ اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ گیگابایت رم، سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده که نشان می‌دهد این محصول تقریبا مشابه گوشی گلکسی اس ۵ اصلی است. البته دوربین سلفی و شبکه‌های ارتباطی آن به علاوه پردازنده در نظر گرفته شده برای گلکسی اس ۵ نئو با نسخه‌ی اصلی تفاوت دارد.

اخیرا خبری منتشر شد که نشان از مشخصات پردازنده جدید سامسونگ به نام اکسینوس ۷۵۸۰ داشت. حالا به نظر می‌رسد گلکسی اس ۵ نئو به یک پردازنده ۸ هسته‌ای ۷۵۸۰ با معماری ۶۴ بیتی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی مجهز شده است. این گوشی در دو مدل تک و دو سیم کارت به فروش خواهد رسید و براساس گزارش منتشر شده نسبت به گلکسی اس ۵ قدرت کمتری دارد. بنابراین انتظار می‌رود افرادی که توانایی خرید گوشی‌های پرچمدار این شرکت را ندارند، نسبت به گلکسی اس ۵ نئو اقبال خوبی داشته باشند.

هنوز از زمان عرضه دقیق و قیمت این محصول خبری منتشر نشده و این اطلاعات در حد شایعه است ولی انتظار می‌رود به زودی خیلی چیزها روشن شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.