۰

ایران در رتبه پنجم رشد کاربران اینترنت قرار گرفت

بازدید 893

گزارش‌های جهانی نشان می‌دهد که سرعت رشد کاربران اینترنت در ایران نسبت به سال گذشته با ۲۹درصد رشد مواجه شده است.در رتبه‌بندی کشورها براساس تعداد کاربران اینترنت، ایران با بیش از ۱۶میلیون کاربر جدید، در رتبه پنجم جهان از نظر رشد تعداد کاربران قرار گرفته است.

هند با ۱۰۰ میلیون کاربر جدید، بیشترین میزان رشد (۲۰ درصد) را در ۱۲ ماه اخیر داشته است. بعد از هند، چین با بیش از ۵۰ میلیون کاربر جدید در رتبه دوم  و ایالات متحده امریکا با بیش از ۲۵ میلیون کاربر جدید در رتبه سوم قرار گرفته است. همچنین کشور اندونزی با ۱۷ میلیون کاربر جدیداینترنت، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش‌های datareportal که برگرفته از آمار GSMA و اتحادیه بین‌المللی مخابرات است، تعداد کاربران اینترنت در ژانویه سال ۲۰۱۹، ۴.۳۹ میلیارد نفر است که رشد ۹ درصدی (برابر با ۳۶۶ میلیون نفر) را نسبت به ژانویه سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد. سرعت رشد کاربران اینترنت جدید، در هر ثانیه، ۱۱ نفر است که برابر با یک میلیون کاربر جدید در هر روز است.

نفوذ اینترنت در کشورهای آسیای جنوبی ۴۱ درصد گزارش شده که در مقایسه با رقم ۳۱ درصدی سال پیش، قابل توجه است. این ارقام نشان می‌دهند که هند بیش از یک‌چهارم رشد جهانی کابران اینترنت را به خود اختصاص داده است. از سوی د یگر در مجموع، منطقه آسیا اقیانوسیه حدود ۵۵ درصد از رشد سالانه را رقم زده است.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.