۰

آیا خرید هواوی اسند P7 منطقی است؟

بازدید 1126

ascend-p7-18-640x333

در این مطلب که قصد داریم تا به شما بگوییم که اگر دنبال یک گوشی خوب و مناسب هستید، در حال حاضر توجه ویژه‌ای به اسند P7 داشته باشید.

ساختاری دلربا

از همان لحظه نخست به‌دست گرفتن P7 متوجه می‌شوید که با یک گوشی بی‌کیفیت با جنس بدنه نامرغوب طرف نیستید و سطح شیشه‌ای جلو و همچنین کاور پشتی که آن نیز از جنس شیشه است، احساس خوبی را به دستان شما می‌بخشد. به علاوه نوار کناری هم فلزی بوده تا بدانید که با یک دستگاه لوکس طرف هستید.

طراحی دلپذیر

ظرافت ساخت گوشی هوشمند را بایستی با اسند P6 شناخت که زمانی نازک‌ترین گوشی نیز بود. اما هواوی همچنان این مسیر را در P7 نیز حفظ کرد و با آنکه کمی ضخامت دستگاه افزایش یافت اما رقم تحسین برانگیز ۶٫۵ میلی‌متر با تنها ۱۲۴ گرم وزن، از همان ابتدا P7 را نامزد خوش دستی کرد.این گوشی که بسیاری آن را با الهام از ظاهر آی‌فون ۵ می‌دانند، به خوبی در دست جای می‌گیرد و برای یک گوشی ۵ اینچی، اندامی متناسب دارد.

Huawei-Ascend-P7

نمایشگری با کیفیت

اسند P7 مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی و فناوری IPS است که به این خاطر در نگاه از زوایا نیز دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود. از نظر سطح روشنایی و همچنین خوانایی در زیر نور شدید آفتاب هم بایستی P7 را یکی از برترین‌های بازار دانست که هیچ‌گاه شما را در کیفیت خوب خودش، ناامید نمی‌سازد.

پشتیبانی از نسل چهارم فناوری

شاید تا چندی پیش، حتی پشتیبانی یک گوشی از ۳G یا نسل سوم ارتباطات هم برای بسیاری از کاربران اهمیتی نداشت، اما با راه‌اندازی نسل سوم و پس از آن نسل چهارم ارتباطی در کشورمان، چنین بخشی نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت. حال بایستی اسند P7 را یک کاندیدای خوب برای این بخش دانست و از آنجایی که قیمت بسیار خوبی نیز دارد، پس می‌توانید با بهایی مناسب، صاحب یک گوشی با توانایی پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات شوید.

دوربینی تحسین برانگیز

دوربین پشتی P7 قادر است که با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل، عکس‌هایی بسیار خوب و قابل رقابت با پرچم‌داران روز بازار بگیرد. اگر مقایسه دوربین این گوشی با مدل‌های برتر و بسیار گران‌قیمت‌تر از آن را در آی‌تی‌رسان مطالعه کرده باشید، متوجه توانایی‌های تحسین برانگیز این دستگاه خواهید شد.از طرفی دوربین سلفی آن را شاید بتوان نخستین گوشی دانست که از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و از همان ابتدا نشان از توجه بسیار زیاد هواوی به این امر می‌داد.

huawei-p7-600x382

سیستم عامل به روز

شاید الان نسخه ۵ اندروید موسوم به آب‌نبات چوبی را بتوان به‌روزترین گزینه موجود برای تلفن‌های همراه دانست اما زمان عرضه P7 چنین ورژنی موجود نبود و به همین خاطر داشتن اندروید کیت کت، بهترین طعم را برای خریدارش داشت. ضمن اینکه نسخه جدید هم برای P7 ارایه خواهد شد تا در کنار رابط کاربری اختصاصی هواوی، تجربه دلنشینی را برای کاربر خود رقم بزند.

قیمت استثنایی

شاید تمام موارد فوق، بیشتر از همه برای یک گوشی پرچم‌دار صادق باشد اما وقتی به بحث قیمت می‌رسیم، برگ اصلی هواوی رو می‌شود چرا که این گوشی کمتر از یک میلیون تومان قیمت داشته و بدین خاطر می‌توان آن را یک نمونه استثنایی و بسیار مناسب برای خرید دانست. در واقع مجموعه‌ای بسیار خوب از امکانات و طراحی دلپذیر در کنار قیمتی رویایی، سبب شده تا شما را به خریدن هواوی اسند P7 پند دهیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.