۰

کروم بوک جدید گوگل به نام Pixel 2 در راه است

بازدید 1030

IMG_1981

همانطور که میدانید کروم‌بوک یک رایانه شخصی است که سیستم‌عامل گوگل کروم را اجرا می‌کند. این دستگاه‌ها رده‌ای مجزا در رایانه‌های شخصی است، که بین یک کلاینت ابری خالص و لپ تاپ‌های سنتی قرار می‌گیرد. کروم‌بوک حول محور مرورگر گوگل، گوگل کروم می‌باشد.

در فوریه ی سال ۲۰۱۳ بود که گوگل از کروم بوک «پیکسل» بهره برداشت، محصولی قوی که ثابت می کرد کروم بوک ها می توانند پاسخگوی استفاده ی روزانه ی هر نوع کاربری باشند. در دوره ای که بیشتر کروم بوک ها به عنوان محصولاتی ارزان قلمداد می شدند، پیکسل با قیمت ۱۲۹۹ دلاری و امکانات بسیارش، مانند صفحه نمایش لمسی و طراحی تحسین برانگیز، آمده بود تا دل کاربران را به دست آورد.اگر شما هم جز افرادی هستید که در آن زمان شیفته ی پیکسل شده بودید، برایتان خبرهای خوبی داریم.

xmaxresdefault1.jpg.pagespeed.ic.kPKTNQ_1Sz

خبرهای مربوط به معرفی نسخه دوم از کروم بوک پیکسل، اخیرا دست به دست می شد اما حالا بالاخره می توان گفت اخباری نیمه رسمی، وجود و معرفی زود هنگامش را تایید کرده اند. یکی از کارمندان گوگل به نام Renee Nieme در رویدادی در شهر سن دیگو به خبرنگاران گفت: «ما در حال کار بر روی یک پیکسل جدید هستیم و این محصول به زودی به بازار عرضه خواهد شد. هرچند فروش این محصول به زودی آغاز خواهد شد، اما بهتر است انتظارات خود را چندان بالا نبرید زیرا این محصول هنوز هم در دست توسعه است و تعداد زیادی هم از نسخه ی جدید پیکسل تولید نخواهد شد.»

اطلاعات دیگری در خصوص سخت افزار به کار رفته و یا دیگر بخش های کروم بوک جدید در دست نیست و صرفا همین را می دانیم که به زودی با آن رو به رو خواهیم شد. بعید نیست این محصول با قیمت بالای ۱۳۰۰ دلاری اش، یک بار دیگر قصد گسترش مرزهای کروم بوک ها را داشته باشد.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که محصول مورد بحث بیشتر برای توسعه دهنگان و عاشقان گوگل ساخته می شود و بسیاری هم عقیده دارند بهتر است تا این کمپانی در قیمت گذاری خود تجدید نظر نماید. اکثریت کاربران ترجیح می دهند به جای پرداخت چنین مبلغی برای این کروم بوک، به سراغ لپ تاپ های تقریبا High End با قیمتی برابر با ۵۰۰ الی ۶۵۰ دلار بروند.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.