۰

بررسی تبلت LG G Pad 8.3

بازدید 1249

تبلت LG G Pad 8.3 حدودا دو سال است که وارد دنیای تبلت های اندرویدی شده است اما خوشبختانه توانسته همچنان خود را رقیب پرچمداران بازار تکنولوژی و تبلت ها قرار دهد و این مدیون کیفیت ویژگی هایی است که ال جی برایش در نظر گرفته است.

LG G Pad 8.3

می توان گفت افرادی که به دنبال یک تبلت اندرویدی متوسط از نظر قدرت و کیفیت هستند می توانند با اطمینان آن را خریداری کنند. یکی از ویژگی های مهم این تبلت این است که همچون سایر تبلت ها و گوشی های هوشمند ال جی، از اندروید پشتیبانی می کند.

LG G Pad 8.3

زمانی که شما این تبلت را خریداری کنید آن را تحت سیستم عامل Android (4.2.2) می یابید. این تبلت در اندازه و ابعاد ۲۱۶٫۸ × ۱۲۶٫۵ × ۸٫۳ میلی متر طراجی شده که می توان گفت برای تبلت اندازه ای بزرگ است. اما وزن ۳۳۸ گرمی آن نسبت به اندازه بزرگ ۲۱ سانتی متری، تقریبا یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

LG G Pad 8.3

نمایشگر این تبلت ۸٫۳  اینچ اندازه دارد، که با رزولوشن ۱۹۲۰ x 1200 پیکسل موجب تراکم پیکسل ۲۷۳ پیکسل در اینچ شده است که این رقم بالایی محسوب می شود پس از نظر دقت رنگ و وضوح این تبلت کار خود را به خوبی انجام می دهد. می توان گفت که این تبلت اولین تبلتی است که با نمایشگر FHD برای اندازه ی ۸ اینچ پا به عرصه ی تکنولوژی گذاشته است.

LG G Pad 8.3

از سویی می توان گفت که نام آن را باید در میان لیست اولین تبلت های باریک نیز ذکر کرد.

تکنولوژی نمایشگر IPS LCD می باشد، بنابراین شما می توانیداز امتیازهای بهتری برای این تبلت برخوردار باشید. از جمله می توان به عدم کاهش کیفیت رنگ در زوایایی مختلف اشاره کرد.

LG G Pad 8.3

دوربین ها با دو کیفیت ۵ و ۱٫۳ مگاپیکسل برای این تبلت انتخاب شده اند که امکان یک عکاسی حرفه ای را فراهم نمی اورند اما به اندازه ی کافی سعی می کنند عکس ها را با دقت شکار کنند. متاسفانه این تبلت دارای فلش دوربین نیست پس برای عکاسی در برخی مکان ها محدودیت وجود دارد.

LG G Pad 8.3

پردازنده ی این سیستم یک پردازنده ی ۴ هسته ای Qualcomm Snapdragon 600 است که با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز به پردازش می پردازد که این عالی است همچنین حافظه رم این تبلت ۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

LG G Pad 8.3

این میزان از حافظه رم و قدرت پردازنده امکان اجرای بازی های سنگین را برای شما فراهم می کند همچنین به دلیل وجود یک پردازنده ی گرافیکی می توانید به خوبی، تصاویر و فیلم ها و بازی ها را با بهترین کیفیت ممکن مشاهده کنید.

LG G Pad 8.3LG G Pad 8.3

حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است که به وسیله توسعه دهنده های حافظه ای می توان به ۶۴ گیگابایت آن را ارتقا داد.

LG G Pad 8.3

ظرفیت باتری آن ۴۶۰۰  میلی آمپر در ساعت است که می توان گفت حدود ۲۹ روز در حالت استند بای این تبلت را روشن نگه می دارد.

می توان با استفاده از فرامین صوتی با این تبلت تعامل داشت که این از ویژگی های مثبت آن به حساب می آید. از طرفی می توانید با آن صدا ضبط کنید، یا اینکه آن را در حالت پرواز قرار دهید و در مکان های خاص مثل هواپیما یا بیمارستان استفاده کنید.

LG G Pad 8.3LG G Pad 8.3

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.