۰

Xperia Projector: گجت خانگی متفاوت از سونی

بازدید 1042

در کنفرانس سونی، علاوه بر Xperia X و Xperia XA، کانسپت هایی نیز از سونی به نمایش گذاشته شد که توجه همگان را جلب کرد. Xperia Ear ،Xperia Agent و Xperia Eye از طرح های مفهومی بود که سونی در این نمایشگاه معرفی کرد. اما شاید از همه اینها جالب تر پروژه Xperia Projector سونی بود که برای خیلی ها همان چیزی بود که مدت ها انتظارش را می کشیدند و برای برخی دیگر، ورای تصورات بود!

Xperia projector (3)

اکسپریا پروژکتور یک جعبه در سایزی کوچک تر از یک کیس کوچک است و برای تماشای فیلم روی دیوار خالی وسیله ای خارق العاده است! شاید با خود بگویید یک پروژکتور در سایزی کوچک که این همه تعریف ندارد؛ اما این گجت فقط یک پروژکتور نیست و، مانند دستگاهی لمسی، می توانید از کیبورد مجازی آن نیز استفاده کنید. این ایده ما را یاد فیلم های علمی-تخیلی مانند جنگ ستارگان و ماتریکس می اندازد و تمام ایده هایی را که تا ۱۰ سال پیش کاملا تخیلی و دور از واقعیت به نظر می رسیدند تحقق می بخشد. استفاده از پروژکتور اکسپریا فقط به دیوار محدود نمی شود و می توان روی میز نیز با آن کار کرد. ابزار کار کردن با آن نیز به انگشت محدود نشده و می توان با قلم هم به کار کردن با اپلیکیشن های مختلف و بازی با این گجت پرداخت.

Xperia projector (5) Xperia projector (6)

سونی این گجت را طرحی برای تغییر زندگی انسان ها در خانه می داند و آن را فقط در حد پروژکتوری عادی نمی شناسد. تصورش را بکنید که وارد خانه می شوید و با پروژکتور سونی با یکی از اعضای خانواده تان تماس می گیرید؛ برای درس خواندن نیز می توانید از همین وسیله در زمینه آموزش کمک بگیرید و هنگام فراغت نیز بازی کردن با چنین دستگاهی لذت بخش تر از هر وسیله دیگر است!

با اینکه این گجت هنوز به بازار عرضه نشده، از زمان معرفی آن نیاز به چنین محصولی بیش از پیش احساس می شود و غول سخت افزاری ژاپنی از پتانسیل این گجت آگاهی کامل دارد و مطمئنا به زودی Xperia Projector را تولید و به بازار عرضه می کند.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ فکر می کنید پس از عرضه این محصول به بازار، تا چه حد موفق خواهد بود؟

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.