۰

بامیلو تعطیل شد و اسنپ مارکت جای آن را گرفت

بازدید 1437

 

بامیلو را می‌توانستیم از اولین بازارهای موفق اینترنتی داخل کشور بدانیم که در سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شد. این فروشگاه اینترنتی اولین و بزرگترین زیرمجموعه گروه اینترنت ایران (IIG) بود. شرکتی که زیرمجموعه‌های بزرگ دیگری مانند اسنپ، اسنپ فود، اسنپ کیو و … را نیز تحت حمایت خود دارد. بامیلو شروع طوفانی داشت و به سرعت به یک بازار اینترنتی محبوب در میان کاربران تبدیل شد، اما این محبوبیت ماندگار نبود.

در اوایل اسفند سال ۹۷ شایعاتی مبنی بر تعدیل نیرو و تعطیلی بامیلو به گوش می‌رسید که با بالاگرفتن این شایعات، بامیلو با انتشار یک بیانیه رسمی این موضوع را تأیید کرد. این شرکت در اطلاعیه‌ای که در همین راستا منتشر کرده بود اعلام کرد که علیرعم میلی باطنی به این نتیجه رسیده است که “برای تداوم فعالیت پایدار در بازار ایران، ناچار به اتمام همکاری با تعدادی از نیروهای توانمند خود است و از اول اسفندماه ۱۳۹۷ با تیم کوچکتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد”.

در همان بیانیه اعلام شده که تعدادی از کارمندان بامیلو نیز به دیگر شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنت ایران (گروه اسنپ) منتقل خواهند شد. در آن زمان اعلام شد که بامیلو قصد دارد تمرکز خود را بر روی کالاهای مصرفی سریع یا همان FMCG بگذارد، چرا که این سبک فعالیت بیش‌تر باب میل کاربران است. اما حالا به نظر می‌رسد که بامیلو به پایان راه خود رسیده است.

وقتی بامیلو به اسنپ مارکت تبدیل شد

در شرایطی که تصور می‌شد بامیلو با تعدیل نیرو و کم کردن هزینه‌ها به فعالیت مستقل خود ادامه خواهد داد، اما اینگونه نشد. حالا با مراجعه به سایت Bamilo.Com شما به سایت اسنپ مارکت منتقل خواهید شد که در آن کالاهای زودمصرف در تهران به‌صورت اینترنتی به فروش می‌رسد. نکته جالب این است که انحلال بامیلو بدون هیچ اعلام قبلی از سمت این مجموعه یا گروه اینترنت ایران انجام گرفته است و به نظر می‌رسد که تیم اسنپ مارکت که حالا جایگزین بامیلو شده، برنده واقعی این ماجرا باشد.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.