۰

با صندلی Tao بدون بلند شدن از جای خود ورزش کنید

بازدید 1023

بسیاری از مردم ایالات متحده از مشکل اضافه وزن رنج می برند. بیشتر افراد صبح از خواب بیدار شده،‌ به سر کار می روند و بعد از اتمام ساعات کاری نیز بدون هیچ گونه ورزشی روزشان را به پایان می برند. کمپانی Tao Wellness که سال گذشته نیز در نمایشگاه CES با محصولاتی حضور داشت، قصد دارد مردم را به ورزش کردن بر روی صندلی هایشان بدون اینکه از سر جای خود بلند شود تشویق کند.

DSC01295.0.0

صندلی های جدید Tao محصولاتی هستند که در تلاش هستند یک باشگاه ورزشی در اتاق پذیرایی افرادی که تحرک کمتری دارند ایجاد کنند.

DSC_5242-2040.0

صندلی های Tao از لحاظ ظاهری شباهت های بسیاری به محصولات Eames Lounge داشته با این امکان که از آن به عنوان وسیله ورزشی نیز می توان استفاده کرد. سنسورهایی برای این منظور در این دستگاه تعبیه شده اند و زمانی که شخص استفاده کننده بر روی آن می نشیند، با استفاده از دسته های صندلی قابلیت ورزش کردن را پیدا کرده و با فشار مناسب قادر خواهد بود تا حرکات فشاری مربوط به پا را نیز انجام دهد.

DSC_5264-2040.0

DSC_5281-2040.0

در دسته صندلی سمت راست این محصول نمایشگری وجود دارد که می توان مقدار کالری سوزانده شده را مشاهده کرد و البته با اپلیکیشنی که بعدا برای پلتفرم iOS، اندروید و ویندوز فون ارائه خواهد شد هماهنگ می شود.

DSC_5258-2040.0

کمپانی Tao هیچگاه ادعا نکرده که استفاده از این صندلی نیاز شما را به ورزش کردن به شکل کامل مرتفع می کند. برای داشتن بدنی سالم، ورزش در هوای آزاد بهترین گزینه بوده ولی در هر صورت،‌ استفاده از این محصول یک انتخاب برای افرادیست که وقت این کار را نداشته و یا تنبلی خاصی در وجودشان موج می زند.

صندلی مذکور به شکل نمونه اولیه در نمایشگاه CES به نمایش در آمده و کمپانی Tao سخن از عرضه زود هنگام آن به میان آورده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.