۰

شرکت ویلوفاکس از سه تلفن هوشمند اقتصادی پرده برداشت

بازدید 1489

پاییز سال گذشته بود که شرکت انگلیسی Wileyfox از اولین تلفن هوشمند خود پرده برداشت. حال همین کمپانی امروز سه موبایل دیگر معرفی کرده. ارزان ترین نمونه، موبایل اسپارک است که مدل های مختلف آن قیمتی میان ۹۰ الی ۱۲۰ پوند دارند. سپس نوبت به اسپارک پلاس با قیمت ۱۱۵ الی ۱۵۰ پوند می رسد و در نهایت اسپارک اکس، با قیمت ۱۳۰ الی ۱۷۰ پوندی اش در جایگاه نخست این جدول می ایستد.

download-14-w800

همانگونه که از قیمت پیداست، محصولات یاد شده قرار نیست از سخت افزاری تراز اول بهره گیرند. ارزان ترین نسخه از اسپارک، به پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده. نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن HD دارد، دوربینش هم ۸ مگاپیکسلی است و باتری آن نیز ظرفیتی برابر با ۲۲۰۰ میلی آمپر دارد.

اسپارک پلاس با دو گیگابایت حافظه رم عرضه می شود در حالی که حافظه داخلی اش به ۱۶ گیگابایت و دوربین آن نیز به ۱۳ مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است.

اما اسپارک اکس به عنوان برترین موبایل در بین این سه دستگاه، با نمایشگری ۵.۵ اینچ عرضه می شود که البته همچنان از رزولوشن HD در آن استفاده شده. باتری اش نیز ۳۰۰۰ میلی آمپری انتخاب گشته و سایر اجزای آن، مشابه با مدل اسپارک پلاس است. هر سه موبایل نسخه ۱۳ از سیستم عامل سیانوژن را اجرا می کنند که مبتنی بر پلتفرم اندروید ۶ توسعه پیدا کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.