۰

از سیر تا پیاز Sony Xperia Z3!

بازدید 1269

گوشی های سونی تا کنون در رده بهترین گوشی های هوشمند بوده اند. سری Z از این گوشی ها اولین تولیدات گوشی های هوشمند ضد آب بوده اند. البته مدت زمان زیادی از تولید اکسپریا Z2 ، یعنی ماه February نگذشته که خبرهایی از Sony Xperia Z3 و رونمایی از آن به گوش می رسد.به همین دلیل برای اطلاع بیشتر شما کاربران، اطلاعات لازم در این مورد را از معتبر ترین منابع، دریافت کرده و در اختیارتان قرار می دهیم.

-Xperia-

تاریخ انتشار Sony Xperia Z3

گفته ها هاکی از آن است که گوشی Sony Xperia Z3 در ماه آگوست رونمایی خواهد شد. به نظر می رسد برای تولید این گوشی نسبت به مدل قبلی شش ماه فرصت از طرف سونی کافی باشد اما خب این مهم است که عمر مدل قبلی را تمام شده نپنداریم.

-Xperia-

در واقع با این کار سونی می خواهد تو گوشی خود را دوشا دوش هم در دست مردم ببیند. اگر دقت کرده باشید سایر کمپانی ها زمان بندی تولیداتشان طوری است که کاربر به اندازه کافی با مدل قدیمی تر کار کرده باشد و عمیقا تشنه مدل جدیدتر و به روز تر باشد. اما این بار سیاست سونی می تواند یک ریسک بسیار بزرگ برای این شرکت باشد.

-Xperia-

ویژگی های Sony Xperia Z3

از Sony Xperia Z3 انتظار می رود که با آخرین ورژن اندروید یعنی Android 4.4 KitKat سازگار باشد و از آن پشتیبانی کند. در حال حاضر گوشی های هوشمند از آخرین ورژن اندرویدی یعنی ۴٫۴٫۳ پشتیبانی می کنند اما با توجه به کنفرانس گوگل I/O  آخرین و جدیدترین سیستم عامل اندرویدی ANDROID L  می باشد که به احتمال زیاد، سونی نیز در این راستا تغییر استراتژی بدهد و از اندروید ال استفاده کند. باید منتظر باشیم. اگر از نظر ارتباط بلوتوثی هم گوشی برایتان اهمیت دارد باید بدانید که این گوشی از Bluetooth 4.0 پشتیبانی می کند. در مقاله ای با عنوان مقایسه و بررسی کامل ۷ گوشی برتر روز توانسته ایم بهترین برند ها و جدیدترین نسخه ها تا کنون را مورد بررسی قرار دهیم که قطعا برای شما نیز مفید خواهد بود و منجر به انتخاب برتری برایتان خواهد شد.

-Xperia-

پردازنده این گوشی یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 805 با سرعت قوی و فوق العاده ۲٫۷ گیگاهرتز است که نسبت به تمام گوشی های هوشمند تا کنون مثل Samsung Galaxy S5  و the HTC One M8 سریع تر و قوی تر است. ناگفته نماند می توانید برای خرید گوشی های جدید تر و مقایسه بین آن ها منتظر iPhone 6 باشید ! این گوشی از ماه آینده وارد خط تولید می شود و تا سه ماه دیگر به فروش می رسد.

-Xperia-

با توجه به این ویژگی ها و تصاویری که از این گوشی به بیرون درز شده است! انتظار می رود این گوشی از نمونه قبلی خود نازک تر، خوش سرعت تر و البته تا درصدی بزرگتر باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.