۰

گیرنده تلویزیون دیجیتال سونی برای اسمارت فون!

بازدید 974

sony-tv-tuner-module-640x326

سونی؛ شرکتی که باید ایده‌های جدیدی را به کار گیرد. SMT-EW100 هفته پیش معرفی‌شده است، مربوط به گیرنده دیجیتالی بوده که به واحد تلویزیون‌های سونی راه پیدا نکرده بلکه سونی موبایل قرار است نقش اصلی در جهت به‌کارگیری این محصول را ایفا کند. به‌صورت ویژه‌ای برای اسمارت فون های محدودی بهینه‌شده و قابلیت این را دارد تا در سیستم‌های خودرو و حتی لپ‌تاپ‌ها نیز به‌کاررفته شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این تیونر به‌طور کامل از DVB-T, DVB-T2, DVB-T2 Lite, ISDB-T, ISDB-Tmm پشتیبانی می‌کند و قرار است از ماه می‌ فروش رسمی آن آغاز شود. قبل از این‌که وارد مشخصات اصلی خبر بشویم با خود فکر کردیم قرار است سونی این قابلیت را برای اسمارت فون پرچم‌دارش مورداستفاده قرار دهد اما رونمایی نسل بعدی پرچم‌دار این شرکت با تاریخ عرضه این تیونر همخوانی ندارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تیونر علاوه بر کوچک بودن آن، مصرف برق بسیار کم آن است که امکان استفاده از آن را درگوشی‌های هوشمند فراهم می‌کند. فراموش نکنید که این گیرنده، اولین تیونر اختصاصی تلویزیون است که قابلیت استفاده درگوشی‌های هوشمند را دارد. دریافت شبکه‌های دیجیتال اروپا، آسیا، خاورمیانه، آمریکا و آفریقایی توسط این گیرنده و توسط آنتن داخلی دستگاه امکان‌پذیر خواهد بود. به نظر شما دریافت سیگنال‌های تلویزیون می‌تواند یک عامل اصلی برای بهتر کردن اسمارت فون باشد؟ باوجود اینترنت، آیا چنین سخت‌افزاری به کار خواهد آمد؟

[ubergizmo]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.