۰

کاوری که نوت ۴ را با شارژر های وایرلس آشنا می کند

بازدید 1204

سامسونگ مدتی است که فبلت جدید خود را با نام “نوت ۴″ در بازار عرضه کرده و از استقبال خوبی نیز برخوردار شده است. اما این پرچمدار از تکنولوژی Qi wireless charging پشتیبانی نمی کند و همین موضوع می تواند برای برخی از کاربران مشکل ساز شود ، ادامه را از دست ندهید.

7-problem-with-Galaxy-note-4-4-710x434-710x434

سامسونگ گلکسی نوت ۴ ٬ به صورت پیشفرض از شارژر های بی سیم پشتیبانی نمی کند؛ اما این به معنای عدم پشتیبانی نوت ۴ از شارژر های بیسیم نیست! سامسونگ برای این مدل یک کاور مخصوص عرضه کرده که به پرچمدار سامسونگ ویژگی شارژ وایرلس و بیسیم را اضافه می کند.

مدل ساده

مدل لپ تاپی

نصب این درب ( کاور مخصوص ) نیز به آسانی صورت می گیرد. به کیلیپس های پشت پوشش مخصوص توجه کنید؛به راحتی با کمک این ها٬ متصل می شود. توجه کنید که رنگ٬ طرح و شکل و اندازه نیز همانند درب اصلی این فبلت است.کاور استاندارد و کاور لپ تاپی تغییری در ضخامت دستگاه شما می دهند؛ البته نه به گونه ای که شما در استفاده روزمـــره حـــس کنید و احساس ناخوش‌آیندی به شما دست دهد.هر دو کاور با قیمت $۲۹٫۹۵ برای نسخه معمولی و $۵۹٫۹۵ برای نسخه لپ تاپی عرضه می شوند. نظر شما چیست؟ آیا کلا استفاده از شارژر های وایرلس را عاقلانه می دانید؟ اگر خیر٬ دلیلان را بگویید.

[sammobile]

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.