۰

بررسی گوشی Motorola Moto E 2015

بازدید 1048

حدود سه روز پیش بود که موتورلا گوشی جدید خود را موسوم به Motorola Moto E معرفی کرد. این گوشی که هم اکنون در بازارهای اولیه و مورد نظر موتورلا به فروش می رسد، توانسته در میان گوشی های جدید ۲۰۱۵ جای خود را باز کند.

Motorola Moto E (2015)

این گوشی از اندروید ۵ پشتیبانی می کند و در اندازه و ابعاد متوسط طراحی شده است. به نظر می رسد که کاربران، از گوشی های بزرگ تر از معمول، استقبال نمی کنند و این باعث شده که این شرکت، این بار روی اندازه ی ۱۲۹٫۸ × ۶۶٫۸ × ۱۲٫۲ میلی متر سرمایه گذاری کند. این گوشی دارای وزن ۱۴۵ گرم است که برای چنین ابعادی معمولی است. ساختار ظاهری و داخلی گوشی طوری طراحی شده که در مقابل رطوبت سطحی، آسیب نمی بیند.

Motorola Moto E (2015)

اندازه نمایشگر این گوشی ۴٫۵ اینچ است که با رزولوشن فوق العاده پایین ۵۴۰ × ۹۶۰ پیکسلی، تراکم ۲۴۵ پیکسل در اینچ را به ارمغان آورده که این موجب شده کیفیت نمایشگر در سطح پایین درجه بندی شود. نمایشگر گوشی مولتی تاچ است و از خاصیت ضد خش، سنسورهای نوری و ومجاورتی نیز بهره مند است.

Motorola Moto E (2015)

موتورلا همچون بسیاری از شرکت ها، از تکنولوژی IPS LCD در نمایشگر استفاده کرده ست که ویژگی های خاص خود را داراست. کاربر می تواند توسط دوربین های عقب و جلو این گوشی به مکالمه و تصویر برداری بپردازد. دوربین عقب Moto E دارای کیفیت ۵ مگاپیکسل و دوربین جلو دارای کیفیت ۰٫۳ مگا پیکسل است که ظرفیت مناسبی نیست. بنابراین می توان به طور کلی کیفیت دوربین را در رده ی متوسط  رو به پایین، تراز بندی کرد.

Motorola Moto E (2015)

اگر در بررسی گوشی ها به نسل جدید گوشی ها توجه کنید متوجه می شوید که بیشترین سرمایه گذاری روی پردازنده صورت گرفته است. در این باره، این گوشی موتورلا نیز از چنین قاعده ای پیروی می کند چرا که پردازنده ی این گوشی یک پردازنده ی ۴ هسته ای Qualcomm Snapdragon 410 8916 است که با سرعت پردازش ۱٫۲ گیگاهرتز، فعالیت های پردازشی را انجام می دهد.

Motorola Moto E (2015)

حافظه رم این گوشی ، یک حافظه ۱ گیگابایتی است که انتظار می رود در گوشی های امروزی حد اقل ۲ گیگابایت برای رم در نظر گرفته شود. پردازنده ی گرافیکی این گوشی Adreno 306 نام دارد که از کیفیت کافی برای پردازش و  نمایش گرافیکی برخوردار است. حافظه داخلی گوشی هشت گیگابایتی است که علاقمندان می توانند به وسیله توسعه دهنده های حافظه ای، این ظرفیت را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهند.

Motorola Moto E (2015)

ظرفیت باتری نیز ۲۳۹۰ میلی آمپر در ساعت می باشد که هنوز نتیجه ای از میزان استفاده و طول عمر آن اعلام نشده است.

خروجی صدای گوشی و بلند گو، به طور تفکیک شده روی گوشی بنا شده است اما برای شنیدن موسیقی کیفیت استریو در آن مشاهده نشده است.

Motorola Moto E (2015)

این گوشی هم اکنون با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می رسد. Moto E از سیم کارت ها به سورت میکرو سیم پشتیبانی می کند.

دکمه های کنترل ولوم این گوشی در سمت راست آن در نظر گرفته شده است. این گوشی با لوگوی موتورلا با حرف M  در پشت آن شاخص شده است.

Motorola Moto E (2015)

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.