۰

معرفی سه مدل جدید از تلویزیون های ۴K ویرا پاناسونیک

بازدید 1281

پاناسونیک قصد دارد سال ۲۰۱۵ حضوری پررنگ در بازار تلویزیون داشته باشد و برای این اتفاق با معرفی سه مدل تازه ۴K از سری ویرا شروعی تازه داشته است. در ادامه با معرفی این سه محصول همراه ما باشید .

panasonicAX700gal3

نزدیک به یک قرن تجربه ای که پاناسونیک در تولید لوازم الکترونیکی دارد این تولید کننده آسیایی تبار را تبدیل به یکی از پر تجربه ترین تولید کنندگان تلویزیون کرده است. پاناسونیک که تا پیش از این با تکرار تلویزیون‌های پلاسمای خوش ساخت خود توانست پی در پی دست به خلق قاب‌هایی با بهترین عرصه نمایش رنگ سیاه بزند، این بار دست به معرفی سه نمونه از تلویزیون‌های ۴K خود کرده است.

panasonic-AX700

تلویزیون‌های تازه وارد پاناسونیک خوش ساخت به نظر می‌رسند و در عین حال می‌توانند رقبای قدرتمندی برای محصولات فعلی باشند. این تازه وارد ها که قیمت های آنها به ترتیب برای مدل ۵۵ اینچی ۳۰۰.۰۰۰ ین ، مدل ۴۸ اینچی ۲۵۰.۰۰۰ ین و مدل ۴۰ اینچی این سری ۲۰۰.۰۰۰ ین خواهد بود و با نام AX700 از سری تلویزیون‌های ویرا VIERA شناخته می‌شوند.

panasonic-AX700-1

این سه تلویزیون تازه در سه اندازه ۴۰، ۴۸ و ۵۵ اینچی تولید می‌شوند و امکاناتی بسیار تازه دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به HDMI 2.0 اشاره کرد. پهنای باند گسترده این نوع تازه از HDMI به این معنا است که شما به سادگی می‌توانید با اضافه کردن یک تیونر ۴K و یا پخش کننده ای از این نوع به تماشای نسل تازه تصویر بنشینید.

panasonic-AX700-2
این سه تلویزیون ژاپنی تبار که فروش آن‌ها از ۱۷ اکتبر در ژاپن شروع خواهد شد عرصه تازه ای برای تصویر به سبک پاناسونیک خواهند بود و به وسیله موتور پردازش تصویر انحصاری ۴K Fine Remaster قادر است تا کیفیت تصاویر را تا سطح ۴K ارتقاء دهد.

منبع : houseofjapan

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.