۰

مشخصات تلفن هوشمند A55 از HTC لو رفت

بازدید 994

x2000px-Htc_new_logo.jpg.pagespeed.ic.RoZAb7WV99

براساس خبرهای منتشره اچ تی سی پروژه ساخت یک پرچمدار جدید را در دستور کار خود دارد که احتمال می رود همزمان با M9 در MWC 2015 رونمایی شود.

این تلفن هوشمند طبق اطلاعاتی که تا به امروز به دست آمده A55 نام خواهد داشت و عضو جدیدی از خانواده دیزایرهاست که مشخصات فنی قابل توجهی را نیز در خود جای داده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Upleaks، موبایل A55 دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی از نوع QHD خواهد بود و از چیپست ۶۴ بیتی هشت هسته ای MediaTek MT6795، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یا ۴ UltraPixel در قسمت جلو بهره می برد.

اسپیکرهای BoomSound، بلوتوث ۴٫۱، باتری با ظرفیت کمتر از ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت، رابط کاربری Sense 7.0 و در نهایت اندروید ۵٫۰ از دیگر امکانات و مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول است.

این تلفن هوشمند در قالب رنگ های طلایی، خاکستری و طلایی قهوه ای عرضه خواهد شد و طبق گفته ها یک قاب اختصاصی Dot View نیز برای آن ساخته شده.

موبایل جدید اچ تی سی در دو مدل تک سیم کارتی برای بازارهای خاورمیانه و آفریقا و نوع دو سیم کارتی برای بازارهای آسیایی ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.