۰

سونی Xperia Z5 Compact را معرفی کرد

بازدید 1430

دقایقی پیش، سونی اکسپریا زد ۵ کامپکت را که نسخه کوچک تر و ارزان تر Z5 است، معرفی کرد. البته سونی امکانات را فدای قیمت نکرده و قابلیت های ویژه Z5 را در زد ۵ کامپکت نیز گنجانده است به طوری که در کنار Z5 و Z5 Premium، خانواده پرچمداران سونی را تشکیل می دهند.

61f495c6c0f3b63d0c9d8ba99ca657a3_XL

این تلفن هوشمند از ۳ قابلیت اصلی Z5 یعنی دوربین بسیار با کیفیت ۲۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و مقاومت در برابر آب بهره می برد. حسگر اثر انگشت چیزی است که مدت ها منتظر دیدن آن روی تلفن های سونی بودیم و حالا بالاخره روی Z5 معرفی شد. این حسگر در داخل دکمه پاور که کنار دستگاه قرار گرفته، جاگذاری شده است که در مورد نحوه عملکرد آن در آینده بیشتر مطلع می شویم.

Z5 Compact نمایشگری ۴٫۶ اینچی دارد که با رزولوشن ۷۲۰p، وضوح مناسبی را فراهم می کند. اگر این میزان رزولوشن برایتان کافی نیست، می توانید به سراغ Z5 با نمایشگر Full HD بروید و حتی اگر آن هم شما را راضی نکرد، Z5 Premium با نمایشگر ۴K قطعاً نظر شما را جلب خواهد کرد.

مزیت اصلی زد ۵ کامپکت اندازه کوچکترش است که می توانید به راحتی آن را با یک دست نگه دارید و کار کنید. این موبایل بر خلاف دو مدل دیگر، بدنه پلاستیکی دارد.

Z5 Compact در مهر ماه عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این مدل مشخص نیست

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.