۰

اپل موزیک درحال حاضر بعد از شش ماه، بیش از ۱۰ میلیون مشترک دارد

بازدید 923

بعد از گذشت شش ماه از عرضه‌ی اپل موزیک، این سرویس درحال حاضر دارای ۱۰ میلیون مشترک در iOS، مک، اندروید و اپل تی‌وی است که در مقایسه با بزرگ‌ترین رقیب آن یعنی اسپاتیفای، بسیار خوب به‌نظر می‌رسد.

apple-music-sign-up-hero2-710x434

اپل موزیک در ۳۰ ژوئن سال گذشته‌ی میلادی در بیش از ۱۰۰ کشور راه‌اندازی شد و درحال حاضر به بهترین سرویس موسیقی بعد از اسپاتیفای تبدیل شده است. پیش از این، اسپاتیفای اعلام کرده بود که این سرویس، دارای بیش از ۷۵ میلیون کاربر فعال و ۲۰ میلیون مشترک که اشتراک خریداری کرده‌اند، است.

اسپاتیفای، از سرویس‌های موفق پخش موسیقی است که اکتبر ۲۰۰۸ در اروپا عرضه شد و تا جولای ۲۰۱۱، به دلیل مشکلاتی در آمریکا راه‌اندازی نشده بود. درحال حاضر این سرویس در بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس است. بر خلاف اپل موزیک، در اسپاتیفای شاهد تبلیغات رایگان با ویژگی‌های محدود خواهید بود. به گفته‌ی اسپاتیفای، این سرویس، سریع‌ترین رشد در تعداد مشترک‌‎های خود را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ تجربه کرده است.

ماه گذشته، Mark Mulligan تحلیلگر موسیقی گفته بود که تا پایان سال ۲۰۱۵، اپل موزیک ۸ میلیون مشترک خواهد داشت و انتظار می‌رود که در سال جاری، این تعداد به ۲۰ میلیون برسد. اپل موزیک می‌تواند در سال ۲۰۱۷، جای اسپاتیفای را بگیرد و به بزرگ‌ترین سرویس پخش موسیقی تبدیل شود. ماه اکتبر سال گذشته، تیم کوک اعلام کرد که اپل موزیک دارای ۶٫۵ میلیون کاربر است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.