۰

لوازم جانبی iPhone

Just Mobile GUM
بازدید 1514

باتری‌های اکسترنال
شاید شما هم طعم تلخ خاموش شدن نابهنگام و غیرمنتظره گوشی را به دلیل تمام شدن شارژ باتری چشیده باشید. پربیراه نیست اگر بگوییم، تنها دغدغه کاربران تلفن‌های هوشمند امروزی، منبع‌تغذیه (باتری) آن‌هاست. شبکه‌های ارتباطی جدید و اتصال Wi-Fi، صفحه‌نمایش بزرگ و نورانی، قدرت پردازش بالا، انجام بازی به مدت طولانی و… همه از مواردی هستند که حریصانه به باتری دستگاه شما چشم دوخته‌اند و آن را در یک چشم برهم زدن از صد به صفر می‌رسانند. باتری‌های یدک شاید تنها راه‌حل‌هایی باشند که بتوانند عمر باتری را تا دو برابر افزایش دهند. برخی از این باتری‌ها به‌عنوان محافظ بدنه اطراف iPhone را فرا گرفته و باعث حجیم و سنگین‌تر شدن آن می‌شوند. برخی دیگر نیز به صورت یک دستگاه مجزا بوده و در زمان نیاز می‌توان آن را به iPhone متصل و شارژ کرد.

Mophie Juice Pack Air
طراحی این باتری به شکل محافظ بدنه بوده و به طول، عرض و ضخامت گوشی می‌افزاید. همچنین پایین گوشی بخشی شامل یک کلید لمسی و یک نمایشگر LED قرار گرفته که با لمس آن میزان باتری باقی‌مانده نمایش داده‌می‌شود. توانایی باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و  قیمت آن ۷۹/۹۵ دلار است.

Belkin Power Pack 1000
این باتری با توان هزار میلی‌آمپر ساعت جزء مواردی است که به صورت جداگانه به گوشی متصل شده و آن را شارژ می‌کند. شارژ آن توسط کابل micro USB صورت گرفته و دارای مدار تشخیص ولتاژ داخلی برای شناسایی باتری دستگاه و عدم آسیب رساندن به آن است. قیمت این محصول چهل دلار اعلام شده‌است.

Just Mobile GUM

Just Mobile GUM

Just Mobile GUM

این باتری بسیار کوچک، سبک و قابل حمل طراحی شده‌است و با داشتن توان ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌تواند iPhone شما را یک دوره کامل شارژ کند. GUM از طریق رابط Micro USB شارژ می‌شود و نشانگرهای LED روی دستگاه، میزان ذخیره باتری آن را نشان می‌دهند. قیمت این باتری پنجاه دلار اعلام شده‌است.

محافظ‌ها
ضربه، گرد و غبار، آب و رطوبت از عواملی هستند که می‌توانند برای گوشی‌ها فاجعه به بار بیاورند. به احتمال برای شما هم پیش آمده که از روی احتیاط تلفن همراه خود را به محل‌هایی مانند استخر نبرده‌باشید. اما چه راهکاری وجود دارد تا بتوانیم این نوع ملزومات زندگی مدرن را همه جا از دفتر کار گرفته تا استخر و ساحل و کوه و بیابان و حتی سوار بر موج و جت اسکی همراه خود داشته‌باشیم، آن‌هم بدون آن‌که هراسی از خراب شدن آن‌ها به دل راه دهیم. راه‌حل این مشکل، استفاده از محافظ‌هاست تا در شرایط مختلف نه تنها در برابر ضربه و سقوط، بلکه در برابر رطوبت و گرد و غبار نیز از دستگاه‌های ما محافظت کنند.

 Lifeproof

Lifeproof

Lifeproof

کاربردی‌ترین و جامع‌ترین عضو این گروه با قیمت هشتاد دلار است. این محافظ از گوشی شما در برابر ضربه و آب (تا عمق دو متر) و رطوبت و گردوغبار محافظت می‌کند. جک ضدآب نیز این امکان را به شما می‌دهد، وسط استخر نیز به گوش دادن موسیقی بپردازید. ابعاد جمع‌وجور آن نیز در مقایسه با دیگر رقبا باعث محبوبیت آن شده‌است .

Liquipel
در نگاه اول، هیچ تفاوتی میان یک iPhone بدون محافظ با یک iPhone مسلح به Liquipel نمی‌توانید بیابید! Liquipel 59 دلاری در واقع پوششی از جنس نانو است که تمامی سطوح بیرونی و درونی دستگاه را دربرگرفته و از دستگاه شما در برابر رطوبت و گردوغبار محافظت می‌کند. ویژگی دیگر این محافظ، عدم تغییر در فرم اصلی دستگاه است.

 iOttie
این محافظ از یک ایده بسیار ساده و پیش پا افتاده بهره می‌برد و آن ایده چیزی نیست جز یک کیسه! به عبارت دیگر، iOttie یک کیسه ضدآب است که قالب بدنه iPhone طراحی و ساخته شده‌است. iOttie یک راه‌حل مقطعی است زیرا پورت‌های دستگاه را مسدود کرده و از شفافیت صفحه‌نمایش کم می‌کند. از هر کدام از این محافظ‌های بیست دلاری فقط سه بار می‌توان استفاده کرد.

لنز
کیفیت خوب دوربین هشت مگاپیکسلی iPhone 4S به همراه ارتشی از برنامه‌های عکاسی از قبیل instagram  و Snapseed و تعداد بی‌شماری صفحه‌های اجتماعی در کنار میلیون‌ها کاربر مشتاق، iPhone را به یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های عکاسی جهان تبدیل کرده‌است. این محبوبیت تا جایی است که عکاس خبری نشریه گاردین، Dan Chung، در المپیک لندن، برای تهیه عکس‌های مسابقات از iPhone 4S استفاده کرده‌است. اما موضوع به اینجا ختم نمی‌شود. با آن‌که کیفیت عکس‌های گرفته‌شده با iPhone 4S در حد مطلوبی قرار دارد، با این حال کاربران مشتاق عکاسی را سیراب نمی‌کند و این عکاسان مشتاق به دنبال گرفتن عکس‌هایی بهتر و عریض‌تر هستند! برای همین منظور، شرکت‌های سازنده لنز دست به‌کار ساخت لنزهایی قابل حمل با قابلیت تعویض و نصب آسان روی iPhone شده‌اند.

 Olloclip

Olloclip

Olloclip

این لنز هفتاد دلاری از سه حالت عکس‌برداری Wide، Fish Eye و Macro پشتیبانی می‌کند و به سادگی و به سرعت روی iPhone نصب می‌شود و به هیچ‌گونه پایه یا نگه‌دارنده مخصوص نیاز ندارد. حالت ماکرو امکان عکس‌برداری از سوژه‌هایی با فاصله ۱/۵ سانتی‌متر از لنز را فراهم می‌کند و حالت Fish Eye نیز زاویه دید نزدیک به ۱۸۰ درجه را ممکن می‌سازد.

Diffcase
این لنز نیز مانند Olloclip دارای سه حالت مختلف عکس‌برداری است و با قیمت ۴۹ دلار به فروش می‌رسد. با این حال، برای استفاده از آن باید از کاور مخصوص آن استفاده کنید که خود باعث افزایش حجم گوشی خواهدشد. لوازم جانبی که برای این کاور قابل استفاده است (مانند پایه مخصوص و سایبان صفحه‌نمایش) باعث می‌شود، قابلیت‌های فیلم‌برداری و عکس‌برداری گوشی دوچندان شوند.

قلم
اگر شما هم مانند من با طراحی و نقاشی میانه خوبی داشته‌باشید، به‌طور حتم با برنامه‌هایی مانند Adobe Ideas و Inkflow روی iPhone آشنا هستید. به کمک این قبیل برنامه‌ها به راحتی می‌توانید ایده‌ها و افکار خود را به واقعیت نزدیک کنید. اما طراحی با دست روی صفحه‌نمایش، به خصوص صفحه‌نمایش iPhone که به نسبت کوچک است، چنان چنگی به دل نمی‌زند و بیش از هر چیز جلوی دید شما را سد می‌کند. به همین دلیل برای داشتن نتیجه بهتر در طراحی‌های خود، استفاده از قلم‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این قلم‌ها با وجود نوک‌های سیلیکونی رسانا حتی بهتر از نوک انگشتان شما روی صفحه‌نمایش حرکت می‌کنند و می‌توانید با دقت بالاتری طراحی کرده یا گزینه‌های مختلف را روی صفحه انتخاب کنید.

Stylus pen kuel H10

Stylus pen kuel H10

Stylus pen kuel H10

این قلم به دلیل داشتن بدنه تلسکوپی، ارتفاع کمی دارد (حدود چهار اینچ) و جای کمی را اشغال می‌کند.

همچنین این‌که جنس بدنه آن از نوعی است که به خوبی در دست قرار می‌گیرد و برای مدت طولانی می‌توانید با آن به طراحی و نگارش بپردازید. نوک سیلیکونی در برابر سایش مقاوم است و پنج رنگ مختلف برای این قلم ۱۲/۹۹ دلاری در نظر گرفته شده‌است.

 Lunatik Touch Pen
از این قلم می‌توانید هم روی صفحه iPhone و هم روی کاغذ استفاده کنید. وجود سر سیلیکونی در یک سمت و یک خودکار در سمت دیگر باعث می‌شود، این وسیله به همراهی همیشگی برای شما بدل شود. دو مدل از این قلم ارائه شده که مدل آلومینیومی با قیمت چهل دلار و مدل پلیمری با قیمت بیست دلار عرضه شده‌است.

 بلندگو
اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر از آن‌که با iPhone صحبت کنید، با آن به موسیقی گوش می‌دهید، داشتن دستگاه‌هایی که معرفی می‌کنیم، برای شما از اهمیت حیاتی برخوردار خواهندبود. یکی از این دستگاه‌ها، بلندگو است. بلندگوها از محبوب‌ترین وسایل همراه برای iPhoneها به شمار می‌روند که در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. بلندگوهایی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم، از انواع کوچک و قابل حمل هستند که از کارایی خوبی برخوردارند. این ویژگی‌ها باعث شده، این بلندگوها بهترین همراهان شما در مسافرت، کنار دریا، استخر و کوه و بیابان باشند تا بتوانید در هر مکانی از موسیقی لذت ببرید.

 SB 7200 Shoqbox

SB 7200 Shoqbox

SB 7200 Shoqbox

Shoqbox با قیمت به نسبت بالای ۱۸۰ دلار ساخت شرکت فیلیپس است و در برابر آب، ضربه، گردوغبار و گل و لای کاملاً مقاوم است. این محصول ظاهری گیرا و عضلانی دارد و وزن آن تنها ۴۸۸ گرم است .

ارتباط این بلندگو با iPhone از طریق بلوتوث صورت گرفته و سنسور تشخیص حرکت داخلی آن نیز به شما امکان می‌دهد، با حرکت دست میان Trackها جلو و عقب بروید یا آهنگ را نگه دارید و دوباره پخش کنید. میکروفن داخلی نیز به شما کمک می‌کند، به تماس‌های خود پاسخ بدهید. قابلیت جالب دیگر Shoqbox، امکان جفت شدن آن با یک Shoqbox دیگر از طریق بلوتوث و پخش صدا به صورت استریو است.

 Jawbone JAMBOX
طراحی مدرن و ساده این بلندگو باعث شده، طرفداران زیادی در بازار بلندگوهای قابل حمل بی‌سیم پیدا کند. این بلندگوی منحصر به فرد در چهار رنگ مختلف طراحی شده و باتری داخلی آن می‌تواند تا ده ساعت موسیقی پخش کند. وزن این محصول ۳۴۷ گرم بوده و به قیمت دویست دلار به فروش می‌رسد.

تقویت‌کننده
اگرچه iPhone و iPad امروزه از محبوب‌ترین پخش‌کننده‌های موسیقی در دنیا هستند، با این حال کیفیت صدای خروجی آن‌ها بیشتر برای استفاده از هدفون مناسب است. به همین دلیل، شرکت‌های متعددی دست به‌کار تولید وسایلی شده‌اند که بتوانند کیفیت صدای خروجی این دستگاه‌ها را ارتقاء ببخشند. از این قبیل وسایل می‌توانیم به کابل‌های باکیفیت‌تر و آداپتورهای تقویت و بهبود صدا اشاره کنیم که تجربه داشتن صدای بهتر را از خروجی iPhone به کاربر می‌دهند.

 LineOut Pro Cable Jive

LineOut Pro Cable Jive

LineOut Pro Cable Jive

این وسیله با قیمت یازده دلاری خود در یک سمت دارای اتصال سی پین مخصوص محصولات اپل و از سمت دیگر دارای یک روکش ۳/۵ میلی‌متری با روکش طلایی است و به شما کمک می‌کند، به سادگی iPhone را به ورودی Line In انواع بلندگوها و دستگاه‌های صوتی متصل کنید .

SRS iWoW 3D
iWoW 3D مانند یک واسط یا بهتر است بگوییم، یک آمپلی‌فایر بینiPhone  و هدفون قرار می‌گیرد و می‌تواند به میزان شگرفی در کیفیت صدای خروجی مؤثر باشد. iWoW 3D کیفیت اصلی فایل‌های صوتی را که ممکن است به دلیل فشرده‌سازی از بین رفته‌باشد، بازگردانده و می‌توانید حتی با معمولی‌ترین هدفون‌ها نیز صدایی باکیفیت‌تر، رساتر و حتی سه‌بعدی به دست آورید!

 ربات
تفریح و سرگرمی همواره بخشی جدانشدنی از تجربه ما با گوشی‌های هوشمند است. در کنار بازی‌های مهیج و پویا، موسیقی و ویدئو نسل جدیدتری از سرگرمی‌ها نیز وجود دارند که می‌توانند مرزهای فیزیکی و محدودیت‌های یک گوشی را پشت سر گذاشته و بیش از پیش ما را سرگرم کنند. ربات‌های کنترل از راه دور در این دسته جای دارند. وسایلی که می‌توانیم آن‌ها را به کمک iPhone یا هر iDevice دیگری به اوج آسمان، داخل آب یا هر کجای دیگری به کار برده و علاوه بر سرگرمی، کاربردهای دیگری را نیز با آن‌ها تجربه کنیم.

AR.Drone 2

AR.Drone 2

AR.Drone 2

این دستگاه پرنده تنها برای تفریح و سرگرمی ساخته نشده بلکه می‌توان به کمک دوربین HD نصب‌شده روی آن، کارایی‌های جدی‌تری همچون بازرسی مناطق غیرقابل دسترس، نظارت ترافیکی و موارد دیگر را به این ربات پرنده واگذار کرد. کنترل کامل این پرنده از طریق iPhone و iPad به سادگی و از طریق سنسورهای داخل آن امکان‌پذیر است. همچنین برای کنترل هرچه دقیق‌تر، این ربات پرنده به فشارسنج جوی، ژیروسکوپ و قطب‌نمای سه‌بعدی نیز مجهز شده‌است. قیمت این محصول ۲۹۹/۹۵ دلار است.

Orbotix Sphero

Orbotix Sphero

Orbotix Sphero

این وسیله یک ربات توپی است که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2011 معرفی شد و می‌توان آن را توسط iPhone کنترل کرد. این وسیله می‌تواند گزینه‌ای عالی برای سرگرم کردن حیوانات خانگی باشد!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.