۰

رونمایی سامسونگ از کامپیوتر های رومیزی و نت بوک های جدید

بازدید 1022

ساعاتی پیش، سامسونگ از دو محصول جدید خود رونمایی کرد: نت بوک Series 9 و کامپیوتر رومیزی AIO Series 7. نت بوک جدید این کمپانی کره ای، بسته به کشور، از امروز تا ۴ ژانویه از طریق فروشگاه الکترونیکی سامسونگ قابل خریداری خواهد بود. این محصول، ۱۱.۸ میلی متر ضخامت داشته و وزنی معادل ۹۵۰ گرم دارد.

nb-3-w600

به گفته این شرکت، نت بوک Series 9 باریک ترین و سبک ترین دستگاهی است که توسط کره ای ها عرضه می شود. باتری آن، با هر بار شارژ، شما را ۱۲ ساعت یاری کرده و از صفحه نمایشی ۱۲.۲ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ بهره می برد. این مدل از ویندوز ۸.۱ به عنوان سیستم عامل اصلی استفاده می کند. قلپ تپنده دستگاه، Core M ساخته اینتل است که با فرکانسی معادل ۲ گیگاهرتز کار می کند. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD، این پردازنده قدرتمند را همراهی می کنند.

nb-2-w600

کامپیوتر رومیزی جدید نیز صفحه نمایشی خمیده و زیبا دارد و در ماه ژانویه راه خود را به بازار های فروش باز خواهد کرد. این دستگاه قدرتمند کیفیتی Full HD داشته و از یک جفت اسپیکر ۱۰ واتی در درون خود بهره می برد. امکان استفاده از شبکه های کابلی نیز به لطف پورت ورودی و خروجی HDMI فراهم شده است. از دیگر قابلیت های AIO Series 7 می توان به دوربین جلویی با کیفیت HD اشاره نمود.

nb-6-w600

صفحه نمایش اندازه ۲۷ اینچی و کیفیتی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. سیستم عامل مورد اجرا ویندوز ۸.۱ بوده و پردازنده Core i5 اینتل و رمی ۸ گیگابایتی قلب تپنده آن را تشکیل می دهند. حافظه این دستگاه بی نظیر را یک هارد دیسک ۱ ترابایتی و SSD ای با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی تشکیل داده است. سامسونگ به زودی اطلاعات بیشتری را درباره این محصول اعلام خواهد و برای مشاهده آن از نزدیک، باید تا CES 2015 صبر کنیم.

nb-4

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.