۰

اپل به پشتیبانی از برخی محصولات خود پایان می‌ دهد

بازدید 933

apple

بر اساس گزارش جدید اپل، پشتیبانی از برخی مدل‌های آیفون در کشورهای آمریکا، کانادا، ژاپن، آمریکای لاتین، کشورهای اروپایی و در فروشگاه‌های رسمی اپل کاملا قطع می‌شود. البته طبق ضوابط قبلی، در ایالت کالیفرنیا و کشور ترکیه پشتیبانی از مدل‌های تعیین شده ادامه خواهد داشت.مدل‌های آیفون ۳G، آیفون ۳G (چین)، آیفون ۳GS و آیفون ۳GS (چین) در لیست پرونده‌ی جدید اپل هستند که دیگر از آن‌ها پشتیبانی نخواهد شد. اپل در این پرونده اعلام کرد:

تمامی فروشگاه‌های رسمی کانادایی، آمریکای لاتین و اقیانوسیه در نظر داشته باشند که محصولات و مدل‌های اعلام شده در لیست، هنگام مراجعه به فروشگاه باید منسوخ در نظر گرفته شوند.

uu-1

بر اساس گزارش اپل، از این پس محصولاتی که لیبل منسوخ شده دارند، از سوی فروشگاه‌ها و نماینده‌های این شرکت تعمیر و پشتیبانی نخواهند شد. فروشگاه‌های رسمی اپل در کشورهای اعلام شده نیز سرویس دهی به این محصولات را پذیرش نمی‌کنند. معمولا شرکت اپل از محصولات خود تا ۵ سال پس از تولید، پشتیبانی می‌کند. همان طور که گفته شد، اپل در برخی کشورها مانند ترکیه و ایالت کالیفرنیا، بر اساس قانون و ضوابط از پیش تعیین شده، پشتیبانی از این محصولات را ارائه خواهد داد.

محصولات منسوخ شده با دو لِیبل Vintage و Obsolete شناخته می‌شوند و می‌توان لیستی از آن‌ها را در سایت رسمی اپل یافت. بر اساس این گزارش، Vintage محصولاتی هستند که بیش از ۵ سال یا کمتر از ۷ سال است که دیگر تولید نمی‌شوند؛ Obsolete هم به محصولاتی تلقی می‌شود که بیش از ۷ سال است که تولید آن‌ها متوقف شده است. اولین آیفون در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ عرضه شد، آیفون ۳G برای اولین بار در ماه جولای سال ۲۰۰۸ راهی بازار شد و آیفون ۳GS هم در نوزدهم ماه ژوئن سال ۲۰۰۹ ارائه شد.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.